Kaimo turizmo sodybos UAB „Rojus“ verslo planas


Turizmo verslo planas.

Uab „Rojus“ verslo plano santrauka. Uab „Rojus“ charakteristika. Įmonės paslaugų analizė. Patalpų aprašymas. Vietos aprašymas. Uab „Rojus“ idėja ir tikslai. Verslo idėja. Verslo tikslas. Uab „Rojus“ marketingo aplinka. Uab „Rojus“ makroaplinka. Ekonominė aplinka. Politinė aplinka. Gamtinė aplinka. Kultūrinė – socialinė aplinka. Uab „Rojus“ mikroaplinka. Tiekėjai. Vartotojai. Konkurentai. Uab „Rojus“ SSGG analizė. Uab „Rojus“ rinkos apžvalga. Kainų politika. Reklama ir rėmimas. Uab „Rojus“ valdymas. Uab „ Rojus“ organizacinė struktūra. Uab „Rojus“ rizikos veiksniai. Galimos problemos ir kliūtys. Alternatyvi veikla. Uab „Rojus“ finansavimas. Paskolos aptarnavimas. Uab „Rojus“ pelno prognozavimas. Uab „Rojus“ pinigų srautų prognozė. Uab „Rojus“ balansas. Uab „Rojus“ vertinimas ir jautrumo analizė.


Sodybos projektas kainuos – 230700 Lt. Į projekto kainą įskaičiuojamas: inventorius, maisto produktai, reklamos išlaidos. Savininkė turi 150700 Lt santaupų, o trūkstamus 80000 Lt paims iš banko paskolą.

Kaimo turizmo sodyba „Rojus“ užsiims įvairia veikla. Sodybos veikla bus naudinga tiek pačiai sodybai, nes iš veiklos bus gaunamas pelnas, tiek patiems poilsiautojams ir klientams, kurie gaus tai ko nori. Kaimo turizmo sodybos veiklą pagal pelno centrus galima išskirti taip:

Užsiimant kaimo turizmu šioje sodyboje pagrindinė specializacija – teikti kaimo turizmo paslaugas.

Kaip papildomas paslaugų paketas bus siūloma:

Vandens dviračiai. Juos nuomos kitos įmonės, mokėdamos sodybai nuomos mokestį.

Uogavimas ir grybavimas. Šia paslauga galės pasinaudoti kiekvienas kuris mėgsta miško gėrybes.

Pati verslo idėja jau yra užuomazga vienam ar keliems tikslams. Esminis tikslas yra apgyvendinti turistus atvykstančius į sodybą. Taip pat tikslais galima laikyti ir pelno siekimą, kaip pragyvenimo šaltinį, taip pat siekimą įsitvirtinti ir konkuruoti su esamais konkurentais lyderio pozicijoje.

Kad būtų lengviau siekti savo užsibrėžtų tikslų reikia išsikelti uždavinius, kurių pagalba bus siekiami tikslai. Tad artimiausiais uždaviniais galiu laikyti šiuos:

Užtikrinti ir išlaikyti paslaugų kokybę.

Labai svarbūs ir kaimo turizmo verslo įkūrimą reguliuojantys teisės aktai, santykių su vartotojais teisinis reguliavimas. Įmonė sudaro sutartis kad, nekiltų nesusipratimų tarp klientų.

Kaimo sodybos gamtinė aplinka pagal visus šiuos punktus gana patraukli. Sodyba yra prie pat miško, šiek tiek toliau ežeras. Kaimo sodybos ,,Rojus’’ gamtinė aplinka teigiamai veikia kiekvieną poilsiautoją, kuris mėgsta pabėgti nuo miesto triukšmo, pabūti arti gamtos, pajusti jos kvapą, atsipalaiduoti.

Tai aplinka atspindinti visuomenės poveikį įmonei, jos marketingo sprendimams ir jų įgyvendinimui. Šią aplinką apibūdina demografiniai rodikliai, kurie leidžia nustatyti potencialių vartotojų skaičių. Jie yra labai reikšmingi įmonei.

Marketingo veiksmams didžiausią reikšmę turi tokie kultūros fenomenai ir jų raidos tendencijos:

Pagrindinių vertybių (žmonių požiūrio į save ir visatą, tarpusavio santykių, santykių su visuomene, visuomenės institucijomis, gamta) pastovumas;

Subkultūros (įvairių žmonių grupių vertybių įtaka);

Plėtojant kaimo turizmo verslą sodyboje nėra tikslinga samdyti žmogų tiekėjo darbui. Kaimo turizmo įmonę materialiniais ištekliais (maisto produktais, higienos reikmenimis ir pan.) aprūpins pats šeimininkas. Daržoves bei vaisius tieks vietiniai kaimo gyventojai, o tas prekes kurių trūks savininkas pats jas pristatys iš parduotuvių ar bazių.

Kuriamoje sodyboje numatoma aptarnauti vidutines pajamas gaunančius žmones, tačiau laukiami bus ir dideles pajamas turintys poilsiautojai. Tam tikslui yra įrengti 20 kambarių atvykstantiems svečiams apgyvendinti. Sodyboje „Rojus“ tikimasi daugiausiai klientų sulaukti iš Lietuvos poilsio tikslais, taip pat nemaža galimybė jog sodybą aplankys svečiai iš Latvijos, Lenkijos ir Vokietijos.

Kaimo turizmo sodyba „Rojus“ bus ketvirta didelė kaimo turizmo sodyba įsteigta Žemaitijos nacionalinio parko teritorijoje. Ši sodyba išsiskirs savo dydžiu, siūlomomis paslaugomis, savitumu ir paslaugų kokybe. Ši sodyba pranoks dabar esančias sodybas konkurentes, nes teiks daugiau paslaugų vienoje vietoje. Kaip buvo minėta bus žirgyno paslaugos, sauna, baseinai, pažintinės kelionės ir t.t.

Sodyba „Rojus“ turi nemažai konkurentų, nes yra geroje geografinėje zonoje, kur turistų skaičius nuolat auga. Pagrindiniai UAB „Rojus“ konkurentai:

Žemaitijos nacionaliniame parke yra ir daugiau sodybų užsiimančių kaimo turizmu, tačiau jos nekelia konkurencinio pavojaus, nes teikia tik apgyvendinimo paslaugas.

Atlikus konkurencinę analizę galima daryti išvadas jog mūsų sodyba „Rojus“ turi tik vieną stiprų konkurentą, tačiau ir jį lenkia kai kuriomis paslaugomis. Rojaus sodyboje bus daugiau nuomojamų kambarių ir jų pasirinkimas įvairesnis. Maitinimo paslaugas teiks visi konkurentai.

  • Turizmas Verslo planai
  • 2016 m.
  • Lietuvių
  • 32 puslapiai (5300 žodžių)
  • Kolegija
  • Turizmo verslo planai
  • Microsoft Word 512 KB
  • Kaimo turizmo sodybos UAB „Rojus“ verslo planas
    10 - 2 balsai (-ų)
Kaimo turizmo sodybos UAB „Rojus“ verslo planas. (2016 m. Balandžio 05 d.). http://www.mokslobaze.lt/kaimo-turizmo-sodybos-uab-rojus-verslo-planas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 04 d. 05:54