Kaimo turizmo sodybos verslo planas (2)


Turizmo verslo planas. Įvadas. Siūlomo projekto esmė. Verslo idėja, pagrindiniai tikslai ir uždaviniai. Įmonės siūlomi produktai. Firmos charakteristikos. Nuosavybės forma. Vietovės, kur bus kuriama įmonė, aprašymas. Šakos plėtros tendencijos. Vartotojai. Konkurentai. Marketingo planas. Marketingo tikslai. Ssgg analizė. Rinkos segmentavimas. Pozicionavimas. Marketingo priemonių parinkimas. Kainodara. Realizavimo metodas. Gamybos planas. Valdymas. Finansinis planas. Išvados. Literatūros sąrašas.


Pastaraisiais metais Lietuvoje vis populiarėja kaimo turizmas. Dažnai lietuviai per atostogas skuba ne prie Baltijos jūros ir ne į užsienį – daugelis jų lieka ilsėtis Lietuvoje, pamėgtoje ar kasmet vis kitoje kaimo turizmo sodyboje. Tokios sodybos dažniausiai yra netoli vandens telkinių – ežerų ar upių, o jų šeimininkai savo svečiams gali pasiūlyti įvairias pramogas – pradedant pirtimi ar sauna, kubilu po atviru dangumi, baigiant krepšinio ir tinklinio aikštelėmis, dviračiais, pasiplaukiojimu valtimis, vandens dviračiais ir baidarėmis.

Tikslas – įkurti kaimo turizmo sodybą „KoSu“ Trakų raj. už 54 000 Eur.

Sodybą numatoma įsteigti Trakuose, Žemaitės gatvėje, šalia Galvės ežero. Nors šitoje vietovėje ne tiek daug ypatingų pastatų, bet ir rami graži aplinka kompensuos tai ir pritrauks daugybę vartotojų.

tapti autoritetingiausia kaimo turizmo sodyba Trakuose bei jo apylinkėse;

gerinti darbo sąlygas ir stiprinti darbuotojų lojalumą, bei sukurti motyvaciją

Žvejyba. Šalia sodybos yra Galves ežeras, kuris yra pamėgtas čia gyvenančiųjų.

Dviračiai. Keliones su dviračiais per mišku takus .

Organizuojamos ekskursijos po apylinkes. Trakai yra unikalus miestelis esantis netoli Vilniaus. Čia atvažiavusiems žmonėms bus kuriamos galimybės aplankyti lankytinas vienas: Trakų pilį, Trakų Salos ir Pusiasalio Pilių Rezervatą, ir t.t. O tie, kurie pavargo nuo šurmulio turės puikią proga atitrūkti ir pasimėgauti ramybe.

Banketų salė iki 50 žmonių.

Tai puiki vieta žmonėms, norintiems pailsėti, atsikvėpti nuo sunkių darbų ir turiningai praleisti laisvalaikį.

Lietuvos verslo kolegija atliko tyrimą, kurio metu siekė išsiaiškinti Lietuvos gyventojų požiūrį į kaimo turizmą bei inovacijų diegimą Lietuvos kaimo turizmo sodybose. Į klausimą, kokį poilsį labiausiai vertina, didžioji dauguma apklaustųjų (43,6 %) atsakė, kad mėgsta aktyvų sportą gamtoje. Antroje vietoje liko ramus poilsis gamtoje, už kurį pasisakė 38,5 % apklaustųjų. 7,7 % apklaustųjų pasisakė, kad labiausiai vertina aktyvų poilsį mieste, 5,1 % - ramų poilsį namuose, o 5,1 % apklaustųjų pasisakė už kitą.

Į klausimą, ko gyventojai norėtų, kad būtų kaimo turizmo sodyboje, 16,5 % apklaustųjų norėtų, kad būtų ežeras, vandens paslaugos, 14,9 % - pirtis, kubilas, 10,3 % - krepšinio, futbolo, tinklinio aikštelės, 9,8 % - kaimiška aplinka, 8,2 % - galimybė gaminti patiems maistą, 7,7 % - vaikų žaidimų aikštelę, 7,2 % - vandens pramogų inventoriau nuoma, 6,7 % - sodyboje gaminamas maistas, 5,2 % - sportinio inventoriaus nuoma, po 4,6 % surinko vaikų žaidimo aikštelė ir galimybė stebėti bei paties išbandyti kaimiškus darbus, 4,1 % apklaustųjų pasisakė už informacines technologijas (internetą, televiziją ir pan.)

Kaimo turizmo sodybose daugiausiai teikiamos apgyvendinimo, taip pat ir papildomos paslaugos: pirtis, salės ir dviračių, baidarių, kanojų nuoma, sauna, baseinas, kubilas, laisvalaikio pramogos – uogavimas, grybavimas, žvejyba, pasivažinėjimas dviračiais pasiplaukiojimas valtimi, pasivaikščiojimas miške, šašlykų kepimas, liaudiškos vakaronės prie laužo su lakštingalomis.

Trakų rajone esančių kaimo turizmo sodybų teikiamų paslaugų kaina svyruoja nuo 30 Eur iki 80 Eur už parą.

IĮ „KOSU“ siekis sudominti ir pritraukti, kuo daugiau poilsiautojų iš Lietuvos bei užsienio, sukurti vartotojų lojalumą ir gauti iš to pelną. Išskiriami tokie tikslai:

per metus padidinti klientų srautą 15 %;

pasiketi ne mažesnį kaip 10 % pelningumą.

Norint pabrėžti stipriąsias IĮ „KOSU“ puses, buvo atsakoma į klausimą – ką įmonė daro gerai ir už ką yra vertinama? Pagrindinės jos stiprybės yra:

palanki geografinė vieta. Sodyba 26 km nuo Vilniaus miesto.

vaizdingas kraštovaizdis, turtingas kultūros paveldas. Sodyba įsikūrusi ant Galvės ežero kranto.

draugiškas personas. Įmonėje dirbs paslaugūs, komunikabilūs žmonės.

klientų pasitikėjimas. „KOSU“ orientuosis į klientų aptarnavimo kokybę, siekia užmegzti ilgalaikius santykius.

kūrybiškumas. Teiksime unikalias paslaugas, tokias kaip žiemos sportas.

paslaugų įvairovė. Suteikia vartotojui galimybę pasirinkti, kaip organizuoti savo ir šeimos laisvalaikį.

Labai svarbu išsiaiškinti įmonės silpnybes. Šiam tikslui pasiekti buvo užduodamas klausimas – ką įmonė daro netobulai, kas galėtų būti pagerinta, ko turėtų vengti, kas netenkina vartotojų poreikių? Atsakant į šį klausimą buvo išskirtos įmonės silpnybės:

  • Turizmas Verslo planai
  • 2015 m.
  • Lietuvių
  • 19 puslapių (4126 žodžiai)
  • Universitetas
  • Turizmo verslo planai
  • Microsoft Word 83 KB
  • Kaimo turizmo sodybos verslo planas (2)
    10 - 4 balsai (-ų)
Kaimo turizmo sodybos verslo planas (2). (2015 m. Lapkričio 24 d.). http://www.mokslobaze.lt/kaimo-turizmo-sodybos-verslo-planas-2.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 09 d. 15:46