Kaimo turizmo verslo planas Žiogas


Turizmo verslo planas. Kaimo turizmas. Verslo planas.


Įmonės sąvininkas – kuris atliktų sąvininko, prižiūrėtojo ir tvarkytojo darbą;

Suteikti klientams ir darbuotojams malonių pojučių ir jaukią atmosferą;

Šalia minėto ežero yra žirgynas, teikiantis nebrangiai savo paslaugas. Žirgyno kieme yra laužavietės su lauko baldais, kurias taip pat galima išsinuomot. Beto yra dar visai nauja Lietuvoje Jurtos, kurios yra gaminamos iš natūralių medžagų. Jurtos yra apšiltintos vilna, viduje visos sienos išklotos kailiu ir jaukiai įrengtas vidus kurio plotas yra 5x5m. Kieme jų bus netgi. Už reklamą kartu jie padeng mūsų įmonei pusę išlaidų susijusių su reklama. Todėl skačiuojant reklamos išlaidas jas daliname dar iš 2.

Mano siūlomas paslaugų kompleksas bus orientuotas į vidutines pajamas gaunančius asmenis, kurie gyvena miesto ritmu ir yra išsiilgę ramybės ir lėtesnio gyvenimo tempo. Šios paslaugos bus orientuotos į viduriniąją klasę dėl to, kad viduriniosios klasės atstovų yra daugiausia, dėl to būtų daugiau klientų ir gaučiau daugiau pajamų. Jei gerai seksis ir gausime pakankamai pelno, tada bandysiu plėsti savo verslą daugiau orientuotą į aukštesnes pajamas gaunančius žmones.

Apimdamas daugiau skirtingas pajamas gaunančius žmones mano verslas gautų dar daugiau pajamų ir pelno už kurį bėgant laikui galėtų diegti naujas idėjas, kad klientams nepabostų vis tas pats paslaugų kompleksas.

Mano įmonė už kitus konkurentus geriau gali aptarnauti klientus nuo 18 – 40 m. nes tokio amžiaus žmonės neretai neturi savo nuosavo kampelio, kuriame gerai galėtų praleisti laiką, ar tiesiog nenori savo namuose švęsti šventės ar daryti susitikimus.

Pabandysiu analizuoti rinką pirminiu duomenų rinkimo būdu ir taip sužinoti ar mano siūlomos paslaugos bus paklausios.

Pasirinkau pirminių duomenų rinkimo būdą anketos pavidalu, nes taip bus tiksliau ištirta vietinė rinka. Mano anketą sudarys 8 klausimai. Priedas (1).

Savo anketą atsitiktinai išdalinau dešimčiai žmonių, kurie į anketos klausimus atsakė ganėtinai skirtingai. Taigi iš šių atsakymų bandysiu sužinoti ar mano teikiamos paslaugos bus populiarios ir į kokio amžiaus žmones reikės labiau orientuotis kuriant verslą, kad jis būtų populiarus. Išanalizavus anketas galime padaryti tokias išvadas: Priedas (2).

Iš šių atsakymų galime teigti, jog dažniausiai į pirtis vyksta jaunimas nuo 18 - 25 m., nes šiais laikais tokio amžiaus dar nekuria savo šeimos, nors aišku yra ir išimčių, todėl jie savo lėšas dar investuoja į save ir leidžia sau pasimėgauti. Ir pagal tai matosi, jog gan dažnai lankosi pirtyse.

Manau geriausia būtų rengti rusišką pirtelę, nes ji paklausiausia. Kaip matome kubilas taip pat turi būti, nes tai yra kaip pliusas norint prisitraukti klientų, kadangi daug kam patinka kubilas ir kiti vien dėl jo renkasi pirtelę.

Pagrindinis ir labiausiai žinomas vakarų Lietuvoje kaimo turizmas yra Matulevičių UAB „Žibosa“, HBH Juozo alaus bravoras. Ši įmonė gerai žinoma ne tik vakarų Lietuvos dalyje, bet ir visoje Lietuvoje. Matulevičių įmonė labai išpopuliarėjo dėl jo paties gaminamo alaus receptūros, jo žmonos valgių receptų ir didelių, bei pigių patiekalo porcijų, ir vėliau sukurtos neįprastos kavinės aplinkos.

Dabar ši įmonė garsi ne tik kaip kavinė, bet kaip ir kaimo turizmas, nes šiuo metu ten yra siūloma įvairių paslaugų gausa, tokių kaip:

Mano įmonės antrasis mažiau žymus konkurentas, tačiau vietinės rinkos pakankamai žinomas yra IĮ „Vienkiemis“ Jolandos Šoblinskienės. Ši įmonė labiau garsėja ramia aplinka, autentiškumu, gražiais gamtos vaizdais. Ši įmonė taip pat turi nemažai siūlomų paslaugų:

  • Turizmas Verslo planai
  • 2016 m.
  • Lietuvių
  • 24 puslapiai (4755 žodžiai)
  • Kolegija
  • Turizmo verslo planai
  • Microsoft Word 71 KB
  • Kaimo turizmo verslo planas Žiogas
    10 - 5 balsai (-ų)
Kaimo turizmo verslo planas Žiogas. (2016 m. Sausio 18 d.). http://www.mokslobaze.lt/kaimo-turizmo-verslo-planas-ziogas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 05 d. 20:42