Kaina ir paskirstymas


Marketingo skaidrės.

Kaina. Prekės kaštai. Prekės patenka vartotojui per mainų procesą. Žinodami savo prekės savikaina (6 Eur). Kainų nustatymo metodai. Įmonė įvertinusi paklausą, kaštus ir konkurentų prekių kainas. Paskirstymas. Tiesioginis prekių paskirstymas yra toks. Vartotojų geografinė padėtis. Kas siūlys mano prekę? Manau, kad didžiąją dali mano prekių siūlys didieji prekybos centai ir ligoninės. Prekės išdėstymo strategija. Stengsiuosi savo prekę.


Žinodami savo prekės savikaina (6 Eur), galime paskaičiuoti prekės kainą rinkoje. Ankščiau ištyrę rinką nustatėme, kad prekė yra paklausi atlikę dar keletą tyrimu pamatėme, kad užpildyti rinką mums reikės pagaminti 50000 vnt., mūsų gelio, taip pat investavome į šios prekės kūrimą – 3 mln. Eur ir norime gauti 15% pelną, dabar galime paskaičiuoti pagal formule: savikaina + (pelno lygis * investuotas kapitalas) / pardavimo dydis - 6 + (0,15 * 3000000) / 50000 = 15 Eur.Paskaičiavę lūžio tašką, pamatėme, kad 3 mln. Investicijos turėtų atsipirkti pardavus 334000 prekių.

Manau, kad didžiąją dali mano prekių siūlys didieji prekybos centai ir ligoninės. Niekam ne paslaptis, kad daugiau žmonių galima sutikti prekybos centruose Maxima, Lidl, Rimi, IKI.

  • Marketingas Skaidrės
  • 2016 m.
  • Lietuvių
  • 11 puslapių (359 žodžiai)
  • Marketingo skaidrės
  • MS PowerPoint 854 KB
  • Kaina ir paskirstymas
    10 - 2 balsai (-ų)
Kaina ir paskirstymas. (2016 m. Kovo 22 d.). http://www.mokslobaze.lt/kaina-ir-paskirstymas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 10 d. 18:41