Kainodara ir kainodaros strategija


Ekonomikos referatas. Kainodara Įvadas. Vidiniai veiksniai , darantys įtaką kainodaros sprendimams , rinkodaros tikslai. Rinkodaros komplekso strategija. Sąnaudos , sąnaudų ir produkcijos kiekio ryšys. Išoriniai veiksniai , turintys įtakos kainodaros sprendimams. Rinka ir paklausa. Pagrindiniai kainodaros metodai. Naujų produktų kainodaros strategijos. Grietinėlės nugriebimo “ kainodara. Skverbimosi į rinką kainodara. Kainos koregavimo strategijos. Nuolaidų ir būtinųjų nuolaidų kainodara. Rėmimo kainodara. Tarptautinė kainodara. Kainų keitimas. Kainų keitimo inicijavimas. Kainų mažinimo inicijavimas. Kainų didinimo inicijavimas. Pirkėjų reakcija į kainų keitimus.


Prieš nustatydama kaina, bendrovė privalo apsispręsti, dėl savo produkto strategijos. Jei tikslinė rinka bei prekės pozicionavimas buvo parinkti kruopščiai, tuomet bendrovė neturės vargo nustatydama rinkodaros komplekso strategiją, taip pat ir kainą. Pavyzdžiui, Toyota nusprendžia gaminti „Lexus“ automobilius, kurie konkuruotu su prabangiais Europos automobiliais dideles pajamas gaunančių vartotojų segmente. Toks žingsnis leidžia spėti, kad šie automobiliai bus pardavinėjami už aukštą kainą. Taigi kainodaros strategija priklauso nuo anksčiau priimtų sprendimų dėl produkto ar paslaugos pozicionavimo rinkoje.

  • Ekonomika Referatai
  • 2014 m.
  • 16 puslapių (4106 žodžiai)
  • Ekonomikos referatai
  • Microsoft Word 27 KB
  • Kainodara ir kainodaros strategija
    10 - 3 balsai (-ų)
Kainodara ir kainodaros strategija. (2014 m. Rugsėjo 29 d.). http://www.mokslobaze.lt/kainodara-ir-kainodaros-strategija.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 04 d. 00:01