Kainodara. Kainodaros organizavimas


Kainodaros samprata. "kainodara bakalaurinis". Kainodaros kursinis. Praktine dalis asortimento politika ir ja lemiantys veiksniai. Kainodaros organizavimas imoneje. Kainu nustatymas isvados. Kainodaros planavimas organizacijoje. Organizavimas ir planavimas kursinis darbas. Produkto kainą nenuostolingumo metodu(praktiniai pavyzdziai). Exw kainos skaičiavimas kas tai.

Ekonomikos kursinis darbas. Įvadas. Teorinė dalis. Kainos samprata ir reikšmė. Kainodaros tikslai. Veiksniai, įtakojantys kainodaros sprendimus. Kainų strategijos. Kainos nustatymo metodai. Kainų politikos tikslai. Nuolaidos. Praktinė dalis. Uab ,,x‘‘ veiklos aprašymas. Produkcija. Rinkos analizė. Produkto exw kainos skaičiavimas. Produkto pardavimo vartotojui kainos nustatymas. Kainos nustatymas nenuostolingumo metodu. Optimalaus kainų lygio nustatymas. Išvados. Literatūros sąrašas.


Pirkdami ar parduodami ką nors visada susiduriame su viena iš pagrindinių prekinių mainų susidemąją dalim kaina. Pats paprasčiausias literatūroje naudojamas kainos sampratos apibrėžimas yra, kad tai yra piniginė vertės išlaida.

Plačiau kaina yra apibrėžiama, kaip pinigų suma, mokama už produktą ar paslaugą, arba vertybių suma, kurią vartotojai išmaino į teisę turėti arba vartoti produktą ar naudotis paslauga. Taip apt kaina yra vienas marketing kompleksų elementų. Marketingo požiūriu kainos apibrėžimas būtų toks: ,,kaina – tai marketingo komplekso elementas, apimantis sprendimus ir veiksmus, susijusius su kainų nustatymu ir keitimu’’. [1]

Įmonių galimybės vydyti kainų politiką skiriasi. Skirtumus lemia tai, kokias prekes įmonė gamin air kokioje rinkoje jas parduoda. Parduodami savo prekes įmonių rinkoje, įmonės gali laisviau nustatyti kainas, negu įmonės dirbančios vartojimo prekių rinkoje. Labai svarbu, kad įmonės nustatydamos kainą, turi įvertinti paklausą ir pasiūlą, o ir taip pat, kaip vartotojas suvokia prekės vertę ir kiek jis nori už ją mokėti. Įmonė turi nustatyti tokią prekės kainą, kuri atspindėtų vartotojo suvokiamą prekės vertę. [2] vartotojai perka tas įmonės prekes, kurios atitinka jo suvokiamą vertę.

Kainodara. Kainodaros organizavimas. (2012 m. Balandžio 15 d.). http://www.mokslobaze.lt/kainodara-kainodaros-organizavimas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 08 d. 16:34