Kainodaros organizavimas Gėlių salonas


Geliu salono aprasymas. Gėlių salono ypatumai. Darbas apie geliu imones organizavima. Kainodaros prekes pristatymas. Kaip vyksta organizavimas geliu salone. Geliu salonas skaidres. Geliu salonu pardavimo rinkos analizė. Darbu organizavimas geliu parduotuvese. Geliu salono isvados. Bazė gėlių organizavimas.

Vadybos kursinis darbas. Įvadas. Teorinė dalis. Požiūriai į kainodarą ir juos įtakojantys veiksniai. Ekonominis požiūris į kainodarą. Marketinginis požiūris į kainodarą. Kainos samprata. Kainos nustatymas. Kainos nustatymo metodai. Prekės gyvavimo ciklo kainų politika ir jos įtaka. Pagrindinės kainodaros strategijos. Kainų strategijos rengimo etapai. Praktinė dalis. Uab “gėlių salonas” apibūdinimas. Rinka. Konkurentai. Vartotojai. Uab „gėlių salonas“ puokštės kainos nustatymo metodas. Exw kainos skaičiavimas. Pardavimo vartotojui kainos nustatymas. Kainos nustatymas nenuostolingumo metodu. Optimalaus kainų lygio nustatymas. Esama (galima) uab „gėlių salonas“ kainodaros strategija. Išvados ir pasiūlymai. Naudota literatūra.


Apskaičiavus puokštės kainą skirtingais metodais gavau:

•puokštės EXW pardavimo kaina – 94.00 Lt;

•puokštės pardavimo vartotojui kaina - 124.52 Lt

•nenuostolinga kaina – 86.00 Lt;

•optimali kaina – 123,79 Lt.

Kainodaros srityje įmonei neturėčiau daug ką pasiūlyti, nes jau kelintus metus ji dirba pelningai ir šis faktas įrodo, kad jos kainų strategija pasiteisina.

Savaime aišku, įmonė galėtų pradėti orientuotis į kitą pirkėjų sluoksnį, sumažindama kainas, tačiau tada nukentėtų kokybė, aptarnavimo lygis ir kt. Bet gali dėl to nukentėti įmonės pelningums.

  • Vadyba Kursiniai darbai
  • 2012 m.
  • 30 puslapių (6068 žodžiai)
  • Universitetas
  • Vadybos kursiniai darbai
  • Microsoft Word 172 KB
  • Kainodaros organizavimas Gėlių salonas
    10 - 1 balsai (-ų)
Kainodaros organizavimas Gėlių salonas. (2012 m. Gruodžio 09 d.). http://www.mokslobaze.lt/kainodaros-organizavimas-geliu-salonas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 05 d. 06:32