Kainodaros organizavimas įmonėje


Finansų kursinis darbas. Įvadas. Kainos samprata ir reikšmė. Kainos nustatymo metodai. Kainos nustatymas pagal kaštus. Visuminių kaštų metodas. Kainos nustatymas tiesioginių sąnaudų būdu. Kainos nustatymas pagal vertę. Kainos nustatymas nenuostolingumo būdu. Kainos nustatymas pusiausvyros būdu. Kainos nustatymas orientuojantis į paklausą. Kainos nustatymas pagal konkurenciją. Konkurentų stebėjimas. Parametrų palyginimo metodas. Optimalaus kainų lygio nustatymas. Sutartinė kainodara. Veiksniai įtakojantys kainodaros sprendimus. Kainų politika ir jos tikslai. Kainų strategijos ir jos tikslai. Kainodara skirtinguose rinkos tipuose. Kainų nuolaidų sistema. Vidinė kainodara. Segmentinė kainodara. Kainų nustatymas tarptautinėje rinkoje. Teisinė įmonės veiklos organizavimo forma. Įmonės komercinės ūkinės veiklos aprašymas. Produktų grupių realizavimo rinkoje analizė. Rinkos konkurentai. Vartelių exw kainos skaičiavimas. Vartelių pardavimo vartotojui kainos nustatymas. Vartelių kainos nustatymas nenuostolingumo metodu. Optimalaus kainų lygio nustatymas. Įmonės kainų politika. Išvados ir pasiūlymai. Literatūra.


Įmonė ar verslininkas, norėdami išlikti pilnaverčiais rinkos dalyviais privalo žinoti rinkos taisykles, privalo mokėti analizuoti savo veiklą. Dar besikurdama įmonė turi nustatyti savo egzistavimo tikslus ir planuoti savo veiksmus taip, kad jie neprieštarautų rinkos taisyklėms, butų naudingi pačiai įmonei.

Šiuolaikinės ekonominės teorijos suteikia pagrindą teigti, kad bet kurios įmonės ilgalaikė sėkmė negali remtis atsitiktiniais veiksmais ir sprendimais. Siekiant konkurencinio pranašumo turi būti užtikrinamas veiklos efektyvumas, įgyvendinant veiksmingą strategiją iš anksto apgalvotais veikimo principais grindžiamą, kryptingą veiklą, orientuotą ilgalaikių tikslų pasiekimui, kur kainodara yra vienas svarbiausių veiksnių.

Veiksminga kainų strategija nėra atsitiktinis reiškinys - ji yra formuojama ir valdoma. kainodaros formavimas gali būti apibūdinamas kaip nuolatinis verslo problemų sprendimo procesas, užtikrinantis įmonės sugebėjimą prisitaikyti prie esamų rinkoje aplinkybių bei vykstančių pokyčių.

Kainodaros organizavimas įmonėje. (2013 m. Balandžio 15 d.). http://www.mokslobaze.lt/kainodaros-organizavimas-imoneje.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 10 d. 18:47