Kainodaros organizavimas kursinis


Ekonomikos kursinis darbas. Įvadas. Kainodaros teoriniai pagrindai. Kainų nustatymą lemiantys veiksniai. Kainų politika. Veiksniai, kuriuos reikia apsvarstyti nustatant kainas. Kainų tikslai. Kainodaros strategijos. Kainos nustatymo metodai. Kainos nustatymas kaštų metodu. Kainos nustatymas vertės pagrindu. Kainų nuolaidų sistema. Vidinė kainodara. Segmentinė kainodara. Kainodara skirtinguose rinkos tipuose. Kainų nustatymas tarptautinėje rinkoje. AB „Metalai“ apibūdinimas. Teisinė įmonės veiklos organizavimo forma. AB “Metalai“ ūkinės – komercinės veiklos aprašymas. Produktų realizavimo rinkų analizė. Šakos (rinkos), kurioje įmonė veikia trumpas apibūdinimas. Šakos ir rinkos tipo identifikavimas. Įmonės konkurentai ir jų rinkos dalys. AB „Metalai“ vandens bakelio pirčiai kainos nustatymo principai. Vandens bakelio pirčiai taikomo kainos nustatymo metodo identifikavimas. Vandens bakelio pirčiai EXW kainos skaičiavimas. Vandens bakelio pirčiai pardavimo vartotojui kainos nustatymas. Vandens bakelio pirčiai kainos nustatymas nenuostolingumo metodu. Optimalaus vandens bakelio pirčiai kainų lygio nustatymas. Esama įmonės kainodaros strategija, taikomos kainų nuolaidos, kainodaros ypatumai. Išvados ir pasiūlymai. Literatūra.


Šio kursinio darbo tema – kainodaros organizavimas AB „Metalai”. Kursinio projekto tikslas – remiantis teorine medžiaga atskleisti, kaip yra nustatoma kaina pasirinktoje įmonėje. Darbas susideda iš dviejų pagrindinių dalių – teorinės ir praktinės:

-Pirmojoje, teorinėje dalyje yra aptariami teoriniai kainų nustatymo pagrindai, kainodaros rūšys, strategijos, kainų nuolaidų sistema;

-Antrojoje, praktinėje dalyje aptariama pasirinkta įmonė – akcinė bendrovė „Metalai”, nagrinėjami vandens bakelio pirčiai kainos nustatymo principai.

Darbo uždaviniai:

1.Susipažinti su kainodaros sąvokomis;

2.Apibrėžti kainą ir jos nustatymo metodus;

3.Apžvelgti kainų strategiją, politiką, nuolaidų sistemą;

4.Įvardinti kainodarą skirtinguose rinkos tipuose;

5.Apibūdinti pasirinktą įmonę;

6.Atskleisti rinką, kurioje įmonė veikia;

7.Pateikti įmonės prekės kainos nustatymo principus;

8.Pateikti galimą įmonės kainodaros strategiją, kainodaros ypatumus, taikomas kainų nuolaidas.

Kainodaros organizavimas kursinis. (2013 m. Birželio 26 d.). http://www.mokslobaze.lt/kainodaros-organizavimas-kursinis.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 03 d. 08:50