Kainodaros organizavimas Snaigė įmonėje


Vadybos kursinis darbas. Įvadas. Literaturos nagrinėjama analizė. Kainų politika. Kainodaros strategijos. Kainos nustatymo metodai. Praktinė dalis. Nagrinėjamos įmonės apibūdinimas. Šakos ir rinkos, kurioje veikia įmonė, trumpas apibūdinimas. Nagrinėjamo įmonės produkto kainos nustatymas. Kainodaros metodo identifikavimas. Produkto EXW kainos skaičiavimas. Produkto pardavimo vartotojui kainos nustatymas. Kainos nustatymas nenuostolingumo metodu. Nenuostolingumo analizė. Esama įmonės kainodaros strategija, taikomos kainų nuolaidos. Išvados. Literatūra.


Tyrimo objektas - AB „Snaigė“ kainodaros organizavimas.

Darbo tikslas – apžvelgti pagrindinę su tyrimo objektu susijusią literatūrą, pripažintas teorijas, nuostatas. Atskleisti kainos ir kainų politikos ekonominę prasmę, parodyti, kaip nustatomos kainos. Pateikti išvadas.

Darbo uždaviniai:

•Išanalizuoti nagrinėjamos literatūros temas.

•Apibūdinti nagrinėjamą įmonę AB „Snaigė“

•Apibūdinti šaką bei rinką kurioje įmonė veikia

•Nustatyti įmonės produkto kainą

•Apžvelgti esamą įmonės kainodaros strategiją, kainų politiką, bei kainos nustatymo metodus.

  • Vadyba Kursiniai darbai
  • 2014 m.
  • 30 puslapių (6966 žodžiai)
  • Universitetas
  • Vadybos kursiniai darbai
  • Microsoft Word 144 KB
  • Kainodaros organizavimas Snaigė įmonėje
    10 - 2 balsai (-ų)
Kainodaros organizavimas Snaigė įmonėje. (2014 m. Vasario 12 d.). http://www.mokslobaze.lt/kainodaros-organizavimas-snaige-imoneje.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 08 d. 11:54