Kainodaros organizavimas stomatologo kabinete


Vadybos kursinis darbas. Įvadas. Literatūros analizė. Kainų politikos formavimas. Pagrindinės kainodaros strategijos. Kainų lygio formavimosi veiksniai. Kainos nustatymo metodai. Kainodara skirtinguose rinkos tipuose. Kainų nuolaidų sistema. Kainodaros organizamas pasirinktoje įmonėje. Įmonės apibūdinimas. Šakos ir rinkos, kur veikia įmonė apibūdinimas. Įmonės dantų plombavimo paslaugos kainos nustatymas. Dantų plombavimo paslaugos kaina bendrųjų kaštų metodu exw sąlygomis. Kainos nustatymas nenuostolingumo metodu. Pardavimo apimties pokyčio nenuostolingumo analizė. Esama įmonės kainodaros strategija. Išvados. Naudota literatūra.


Visų įmonių pargindinis tikslas yra pelnas. Prekės ar paslaugos kaina gali priklausyti nuo įvairių veiksnių: tiek ekonominių tiek ir nuo neekonominių. Labai svarbu atsižvelgti į įvairius veiksnius ir teisingai nustatyti kainas. Pagrindinė problema, kurią sukelia neteisingas kainų nustatymas, yra ta, kad įmonė nepadengia visų patiriamų išlaidų ir negauna pelno. Teisingai sudaryta kaina ir strategija yra būtina įmonės konkurencingumui ir gyvavimui rinkoje. Kiekviena organizacija siekianti pelno privalo turėti savo kainų politiką. Visos kainos turi būti apskaičiuotos remiantis tam tikromis taisyklėmis ir nuostatomis kurias galima rasti aprašytas įvairiose teorijose.Remiantis teorija palyginsiu kainų skaičiavimą ir organizavimą praktiškai pasirinktoje įmonėje.

Tyrimo objektas

Kainodaros organizavimas UAB „Viadenta“

Darbo tikslas

Išanalizuoti kainodaros organizavimą UAB „Viadenta“, pateikti 3 kainų skaičiavimo metodus ir pritaikyti teorines žinias praktikoje.

Darbo uždaviniai

1.Supažindinti su kainodaros sąvokomis, veiksniais įtakojančiais kainodaros sprendimus.

2.Apžvelgti kainų politiką ir jos tikslus, kainų strategiją ir jos tikslus.

3.Supažindinti su kainos nustatymo metodais, kainodara skirtinguose rinkos tipuose, kainų nuolaidų sistema.

4.Apibūdinti UAB „Viadenta“, jos šaką ir rinką, identifikuoti dantų plombavimo kainos nustatymą įmonėje.

5.Apskaičiuoti kainą EXW, pardavimo vartotojui, nenuostolingumo ir pardavimo apimties pokyčio nenuostolingumo metodais..

6.Pateikti išvadas ir pasiūlymus.

  • Vadyba Kursiniai darbai
  • 2013 m.
  • 22 puslapiai (4531 žodis)
  • Universitetas
  • Vadybos kursiniai darbai
  • Microsoft Word 110 KB
  • Kainodaros organizavimas stomatologo kabinete
    9 - 2 balsai (-ų)
Kainodaros organizavimas stomatologo kabinete. (2013 m. Birželio 07 d.). http://www.mokslobaze.lt/kainodaros-organizavimas-stomatologo-kabinete.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 04 d. 16:26