Kainodaros organizavimas


Kainodaros organizavimas x imoneje. Kainodaros organizavimas "x" imoneje. Kainodaros strategija x imoneje. "kainų nustatymų metodai įmonės komercinėje veikloje". Kainodaros pavyzdys imonei. Kainodaros referatas. Kainodaros organizavimas imoneje. Kainodaros kursinis vgtu. Kainos nustatymas nenuostolingumo metodu. Kainodarosstrategija imoneje.

Ekonomikos kursinis darbas. Kainodaros organizavimas Uab „X“. Įvadas. Literatūros analizė. Kainos samprata ir reikšmė. Kainos nustatymo metodai. Veiksniai įtakojantys kainodaros sprendimus. Kainų politika ir jos tikslai. Kainų strategija ir jos tikslai. Kainodara skirtinguose rinkos tipuose. Kainų nuolaidų sistema. Praktinė dalis. Uab „stiklo paslaptis“ apibūdinimas. Šakos ir rinkos apibūdinimas. Uab „stiklo paslaptis“ produkto kainos nustatymas. Produkto exw kainos skaičiavimas. Produkto pardavimo vartotojui kainos nustatymas. Kainos nustatymas nenuostolingumo metodu. Optimalaus kainų lygio nustatymas. Esama kainodaros strategija, kainų nuolaidos, kainodaros ypatumai ir pan. Išvados. Literatūra ir kiti šaltiniai.


Kaina atspindi visą kainodaros veiksnių sistemą: sąnaudų dinamiką, darbo rezultatų rodiklius, infliaciją, paklausos ir pasiūlos santykį, rinkos monopolizavimą ir pan. Todėl kiekviena įmonei yra labai svarbu ir aktualu kokią kainodaros politiką ir strategiją pasirinkti, kokiais metodais naudotis nustatant vienos ar kitos prekės kainas, kad jos atitiktų ir įmonės ir vartotojų poreikius. Taigi kainodara ir kainos nustatymas labai svarbus elementas vykdant komercinę įmonės veiklą, nes vien ji gali lemti įmonės finansinę sėkmę gausimą pelną ar būsimus nuostolius. Taigi iš to kyla ir problema: įmonės kainos politikos, strategijos, kainos nustatymo metodų ir kainų nuolaidų sistemų pasirinkimas, kuris labiausiai atitiktų įmonės bendrus tikslus, strategijas ir optimizuotų įmonės pelną.

Mano pasirinktas tyrimo objektas: pasirinktos įmonės UAB „Stiklo paslaptis‘‘ gaminamos stiklinės interjero detalės kainos organizavimas ir skaičiavimas.

Kursinio darbo tikslai:

išanalizuoti kainodaros organizavimą pasirinktoje įmonėje;

pateikti keturis kainos skaičiavimo metodus;

pritaikyti teorines žinias praktikoje.

Darbo uždaviniai:

susipažinti su kainodaros sąvokomis;

apibrėžti kainą, jos nustatymo metodus;

išanalizuoti kainų politiką, strategiją ir nuolaidų sistemą;

įvardinti kainodarą skirtinguose rinkos tipuose;

apibūdinti pasirinktą įmonę, šaką ir rinką, kuriose dirba įmonė;

identifikuoti pasirinkto produkto kainos nustatymo metodą įmonėje;

apskaičiuoti pasirinkto produkto kainą produkto EXW kainos skaičiavimo metodu, produkto pardavimo vartotojui kainos nustatymo metodu , optimalaus kainų lygios nustatymo metodu ir kainos nustatymo nenuostolingumo metodu;

apibūdinti įmonės kainodaros strategiją, kainų nuolaidas ir kainodaros ypatumus;

pateikti išvadas ir pasiūlymus.

Atlikdama darbą naudojau šiuos metodus: literatūros ir kitų šaltinių analizę, sisteminimą, apibendrinimą ir kainos skaičiavimą pagal keturis pateiktus metodus.

Rašydama darbą susidūriau su tam tikrais darbo apribojimais, tai yra skaičiai naudojami skaičiavimuose, nėra tikslūs, kainos yra suapvalintos.

Kainodaros organizavimas. (2012 m. Spalio 23 d.). http://www.mokslobaze.lt/kainodaros-organizavimas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 08 d. 08:14