Kainodaros strateginiai ir taktiniai sprendimai: kosmetikos priemonių linijos „žiedė“ pavyzdžiu


Marketingo kursinis darbas. Kainodaros strateginiai ir taktiniai sprendimai kosmetikos priemonių linijos „žiedė“ pavyzdžiu. Įvadas. Kosmetikos priemonių linijos „žiedė“ ir konkuruojančių rinkoje prekių kainodaros sprendimų analizė. Kosmetikos priemonių linijos „Žiedė“ prekių kainodaros sprendimų analizė. Pasirinktų prekių vartotojų segmentavimas ir tikslinio segmento nustatymas. Konkuruojančių rinkoje prekių nustatymas ir jų vykdomų kainodaros sprendimų analizė. SOLECRIN ACNE apsauginis kremas spuoguotai odai SPF 25 50 ml. “Handmade-beauty” veido kremas brandžiai odai "Tesidė" 30ml. Kosmetikos priemonių linijos „žiedė“ pasirinktų prekių kainos (atsižvelgiant į vartotojų suvokiamą vertę) tyrimas. Prekių kainos, atsižvelgiant į vartotojų suvokiamą vertę tyrimas. Kainos tyrimo metodo pasirinkimas ir pagrindimas. Price Sensitivity Meter jautrumo kainai matavimo metodo teorinis aprašas. Tyrimo dizaino parengimas. Tyrimo duomenų analizė ir intepretavimas. Kosmetikos priemonių linijos „žiedė“ prekėms siūlomų kainodaros sprendimų formavimas. Prekės vertės charakteristikų pozicionavimui parinkimas. Kainos strategijos parinkimas. Kainos struktūros nustatymas. Vartotojų lūkesčius atitinkančios kainos nustatymas. Kainos diferenciacijos galimybių nustatymas. Išvados. Literatūros šaltiniai.


Žmogaus oda laikoma didžiausiu žmogaus organu todėl labai svarbu tinkamai ja rūpintis. Natūralios kosmetikos pasiūla Lietuvoje ir pasaulyje yra labai didelė, todėl vartotojui labai sunku pasirinkti jam tinkamą ir reikalingą produktą. Natūralumo naudą žmonės pradeda prisiminti, kai nori būti ne tik gražūs, bet ir sveiki. Žmonės tūkstančius metų gyveno natūralioje aplinkoje, todėl mūsų organizmui natūralumas nėra svetimas. Tik aišku, natūrali priemonė neduoda momentinio efekto, organizmas turi ją įsileisti. Turbūt tai ir yra vienintelis natūralios kosmetikos minusas. Šiame darbe nagrinėjama natūralios kosmetikos „Žiedė“ produkcijos linija bei du skirtingi produktai, jų kainodaros sprendimai. Atliekama rinkos analizė ir kainodaros metodų taikymas. Natūrali kosmetika „Žiedė“ rinkoje atsirado palyginus neseniai, todėl nėra susiformavęs didžiulis vartotojų ratas, prekės ženklas nėra gerai žinomas, nežinoma ar produkto kainodara yra efektyvi.

Darbo tikslas:

Įvertinti natūralios kosmetikos „Žiedė“ kainodaros sprendimus bei pateikti rekomendacijas jai stiprinti.

Darbo uždaviniai:

Apžvelgti natūralios kosmetikos „Žiedė“ produkciją, atlikti situacijos rinkoje analizę;

Atlikti kosmetikos priemonių „Žiedė“ pasirinktų prekių kainos (atsižvelgiant į vartotojų suvokiamą vertę) tyrimą;

Nustatyti vartotojui priimtiniausią pasirinktų produktų kainą;

Pasiūlyti rekomendacijas kosmetikos priemonių „Žiedė“ kainodarai bei prekinio ženklo populiarinimui.

„Žiedė“- tai nauja kosmetikos produktų linija, kuri gaminama profesionalių vaistininkų pasitelkus farmacines, aromaterapines bei kosmetologines žinias. Populiarėjant natūralumo bei ekologijos kultui siekta sukurti natūralų, rankų darbo produktą, kuris patenkins įvairaus amžiaus bei skirtingus poreikius turinčius asmenis. Palyginus su kitomis kosmetikos priemonėmis, kurios gyvuoja net 10 metų Lietuvos rinkoje, „Žiedė“ yra dar labai jauna produktų linija, tačiau asortimentas pateikia net 16 produktų.

„Žiedės“ kosmetikos priemonių linija orientuota į moteris. Kremai yra skirti įvairaus amžiaus vartotojoms nuo jaunatviškos bei probleminės odos iki brandžios odos. Specialūs produktai alergiškiems žmonėms, nėščiosioms moterims bei jautrią odą turintiems kūdikiams.

Nagrinėjama kosmetikos priemonių linija savo asortimentu siūlo 7 skirtingų rūšių kremus, kurie tinka: normaliai bei jautriai odai, ypatingai jautriai odai bekvapis kremas, jaunatviškai probleminei odai, brandžiai odai, nėščiosioms skirtas kremas, kūdikiams bei rankų kremas.

1 paveikslas. „Žiedės“ kremų linija

Šio prekinio ženklo kremų kainos yra ganėtinai aukštos. Pigiausias kremas skirtas rankoms kainuoja 27 Lt, o kremų kainos, kurie skirti veido priežiūrai prasideda nuo 37 Lt iki 47 Lt.

„Žiedės“ asortimentas taip pat pateikia serumą nuo raukšlių, bei serumą pažeistiems- sausiems plaukams. Prekių kainos siekia nuo 37 Lt iki 41 Lt

Paskutinė produktų kategorija- eteriniai aliejai, kurie skirti įvairiems tikslams kaip: atpalaiduojantis aliejus nakčiai, energijos suteikiantis aliejus dienai, aliejų mišinys vaikams, aliejų mišinys pirčiai, voniai ar dušui, profilaktinis aliejų mišinys bei mišinys jaukiems namams.

Eterinių aliejų kainos prasideda nuo 22 litų ir brangiausias siekia 28 litus. Lyginant „Žiedės“ eterinius aliejus su konkurentais kainos yra aukštos.

Kosmetikos linijos „Žiedė“ produktai yra orientuoti į vidutines bei aukštesnes pajamas (nuo 1500Lt) gaunančias moteris, kurios vertina kokybę bei natūralumą. Produktų kainos gana aukštos, bet nustatytos taip, kad būtų konkurencingos rinkoje tarp daugybės panašios paskirties produktų, tačiau išlaikant kokybės statusą. Konkuruojant kaina nėra išryškinama vartotojui, stengiamasi pabrėžti naudingąsias produktų savybės, akcentuojamas natūralumas, kokybė bei rankų darbas.

Įvedant naują produktą į rinką vienas iš sunkiausių uždavinių yra nustatyti prekės kainą. Vykdant „Žiedės“ kosmetikos priemonių liniją pasitelkta aktyvios kainodaros sprendimai, kuomet patirtos išlaidos nėra svarbiausias kainos nustatymo rodiklis. Kosmetikos priemonių kainos rinkoje yra ganėtinai aukštos. Žemas pajamas gaunantys vartotojai dažniausiai negali leisti sau nusipirkti šių produktų dėl aukštos kainos, todėl yra atsisakoma dalies potencialių vartotojų. Tokiu būdu kaina nustatyta taip, kad nors vartotojų ratas mažesnis, tačiau pakankamai aukšta kaina leidžia gauti siekiamą aukščiausią pelną.

Nustatant kainą imtasi politikos, kad vartotojui turi būti akcentuojama ne kainą, o tai kaip produktai yra pozicionuojami: pabrėžiant natūralumą, aukštą kokybę, kruopštų rankų darbą, sudedamąsias dalis. „Žiedės“ produktai išskiriami iš konkurentų sukuriant pridėtinę vertę vartotojui, kuri akcentuojama kaip natūralumas bei grožis, profesionalumas bei patirtis. Tai atspindi ir „Žiedės“ šūkis, kuris teigia, kad „Žiedė“ tai- žiniomis pagrįstas grožis.

Kalbant apie taktinius kainodaros sprendimus galima teigti, kad „Žiedės“ produktų linijai jie nelabai yra taikomi. Kol produktas yra palyginus jaunas siekiama sukurti gerą jo įvaizdį, kelti geras emocijas, skatinti vartotojų žinomumą apie produktą. Taktiniai sprendimai taikomi vėlesniame prekės gyvavimo ciklo etape, kada prekės žinomumas yra aukštas ir siekiama paskatinti pardavimus.

  • Marketingas Kursiniai darbai
  • 2015 m.
  • 37 puslapiai (6156 žodžiai)
  • Universitetas
  • Marketingo kursiniai darbai
  • Microsoft Word 558 KB
  • Kainodaros strateginiai ir taktiniai sprendimai: kosmetikos priemonių linijos „žiedė“ pavyzdžiu
    10 - 5 balsai (-ų)
Kainodaros strateginiai ir taktiniai sprendimai: kosmetikos priemonių linijos „žiedė“ pavyzdžiu. (2015 m. Gegužės 20 d.). http://www.mokslobaze.lt/kainodaros-strateginiai-ir-taktiniai-sprendimai-kosmetikos-priemoniu-linijos-ziede-pavyzdziu.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 05 d. 00:28