Kainos nustatymas kursinis darbas


Finansų kursinis darbas. Įvadas. Apie įmonę ,,am parfum“. Įmonės taikoma marketingo strategija. AM parfum“ taikoma kainodaros strategija. Nina ricci kvepalai ,,nina edt“. Kainodaros strategijos parinkimas. Nina Ricci kvepalų ,,NINA EDT“ kainos sudarymo procesas. Nina Ricci kvepalų gamybinių ir negamybinių išlaidų bei kainos su antkainiu skaičiavimas. Galimos kainų nuolaidos. Galimi kainų didinimo ir mažinimo veiksniai. Tinkamo kaino metodo parinkimas. Išvados. Naudota literatūra ir kiti informacijos šaltiniai.


Susiformavus rinkai bei stiprėjant konkurencijai gamintojai pradėjo gaminti daugiau prekių, tad vartotojai susiduria su didesnių jų srautu, todėl kaina tampa labai svarbiu aspektu pasirenkant tinkamiausią gaminį.

Kainodara yra vienas iš keturių marketingo elementų (prekė, paskirstymas, rėmimas), tačiau ji priešingai, nei pastarieji naudojama ne vertei rinkoje sukurti, bet pasiimti šios vertės dalį pelno pavidalu. Kainodara yra menas ir labai priklauso nuo skaičiavimo tikslumo bei nuo tinkamo metodo parinkimo. Norint tinkamai priimti su kainodara susijusius sprendimus reikia išsiaiškinti aplinkybes, kuriomis bus naudojama tam tikra kainodaros strategija, nes vienomis aplinkybėmis ji bus veiksminga, kitomis- ne.

Tad įmonei labai svarbu tinkamai pasirinkti kainodaros strategiją bei kainos nustatymo metodus, nes tai gali garantuoti pelningumą bei užtikrinti efektyvią įmonės veiklą.

Savarankiško darbo tikslas: parinkti kainodaros strategiją bei išsiaiškinti kainos nustatymo metodus įmonėje.

Darbo uždaviniai:

•Parinkti kainodaros strategiją, paruošti jos rengimo etapus;

•Nustatyti produkto/paslaugos kainos metodu;

•Pateikti pasiūlymus įmonės kainodaros formavimui.

Kainos nustatymas kursinis darbas. (2015 m. Kovo 10 d.). http://www.mokslobaze.lt/kainos-nustatymas-kursinis-darbas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 10 d. 01:18