Kainų analizė (2)


Maximoje paulig pardavimo kaina. Paulig president maxima.

Marketingo analizė. Prekių pristatymas. Greito paruošimo košės. Barni ,,Breakfest“. Biskvitinis pyragaitis su vanilės skonio varškės įdaru (25%). Kava Paulig ,,President“. Pardavimo vietų apžvalga ir identifikavimas. MAXIMA – Lietuvos prekybos rinkos lyderė. Tai didžiausia lietuviško kapitalo įmonė ir didžiausias darbdavys Baltijos šalyse. Kainų pokyčio analizė grafiškai.


,,Paulig President“ kavos kaina nekito Maximoje visa stebimą laikotarpį. 18,99 lt. už 500 gr. pakelį. Tuo tarpu Iki parduotuvėje jos visai nebuvo. O pasiteiravus salės darbuotojų kodėl nėra: atsakė, kad negali suteikti tokios informacijos. Mano nuomone tai nėra viena iš perkamiausių prekių ir prekybos centrui jos neapsimoka pirkti. ,,Paulig President“ kavos daugiausiai nuperkama per akcijas. O Norfos prekybos centre nuo pat pradžių vyko akcija. Pakelio kaina buvo ne 18,99 lt. už pakelį, o 14,99 lt. Akcija baigėsi 2012-09-24. Tačiau kavos kaina vistiek liko 14,99 lt. už pakelį. Norfos prekybos centras naudoja toki ,,fokusą“, kad uždeda žalia kaina ir pirkėjas galvoja, kad tai akcija ir perka prekę, nes ji pigesnė. Tačiau iš tikrųjų tai yra apgaudinėjimas ir taip padidinamas pardavimas. Išpardavus visa turimą atsargų kiekį buvo užsakyta vėl kava. Dėl tiekėjų vėlavimo kuri laiką ,,Paulig President“ kavos nebuvo.

Kainų analizė (2). (2013 m. Gruodžio 02 d.). http://www.mokslobaze.lt/kainu-analize-2.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 09 d. 09:56