Kainų koreagavimo strategijos


Nuolaidu strategijos kiekybine. Kiekybine nuolaida. Greito atsiskaitymo nuolaidos tai. Greito atsiskaitymo nuolaida. Vertes kainodara kainos koregavimo strategija. Kainodara ir nuolaidos. Kainų koregavimo strategija. Kainodara nuolaidos.

Vadybos referatas. Nuolaidų ir būtinųjų nuolaidų kainodara. Segmentinė kainodara. Psichologinė kainodara. Rėmimo kainodara. Vertės kainodara. Geografinė kainodara. Tarptautinė kainodara. Literatūra. Paprastai bendrovės savo bazines kainas koreguoja atsižvelgdamos į vartotojų jautrumą kainai ir besikeičiančias rinkos situacijas. Pagrindinės yra šios. Kainų koregavimo strategijos: nuolaidų ir būtinųjų nuolaidų kainodara, segmentinė kainodara, psichologinė kainodara, rėmimo kainodara, vertės kainodara, geografinė kainodara bei tarptautinė kainodara. Bendrovė, naudojanti segmentinės kainodaros strategiją, savo produktui ar paslaugai nustato dvi ar daugiau kainų, nors šių kainų skirtumas nėra pagrįstas sąnaudų skirtumu. Segmentinė kainodara yra kelių formų. Kaina teikia tam tikrą informaciją apie produktą. Pavyzdžiui, dauguma vartotojų pagal kainą sprendžia apie produkto kokybę. 100 eurų kainuojančiame kvepalų buteliuke tų kvepalų gali būti už 3 eurus, tačiau kai kurie žmonės yra linkę sumokėti 100 eurų, nes kaina parodo, kad tas produktas yra kažkuo ypatingas.


Paprastai bendrovės savo bazines kainas koreguoja atsižvelgdamos į vartotojų jautrumą kainai ir besikeičiančias rinkos situacijas. Pagrindinės yra šios kainų koregavimo strategijos: nuolaidų ir būtinųjų nuolaidų kainodara, segmentinė kainodara, psichologinė kainodara, rėmimo kainodara, vertės kainkainų mažinimas, siekiant skatinti tam tikrą klientų elgseną, pvz. , už pirmalaikį atsiskaitymą ar didelį įsigytų produktų kiekį.

Skirtingų kainų nustatymas, atsižvelgiant į vartotojų, prekių charakteristikų arba vartotojų kainų koregavimas, siekiant pateikti vartotojams tinkamą kokybės ir paslaugos derinį už prieinamą kainą. // sumaišyta: tai yra vertės kainodara.

Greito atsiskaitymo nuolaida yra kainos nuolaida pirkėjams, kurie greitai apmoka savo sąskaitas. Tipiškas tokios nuolaidos pavyzdys- kai atsiskaityti reikia per 30 dienų, tačiau pirkėjas gali gauti 2% nuolaidą, jei sąskaita bus apmokėta per 10 dienų. Tokios nuolaidos padeda pagerinti finansinę pardavėjo padėtį, sutrumpina beviltiškų skolininkų sąrašą bei sumažina sąnaudas, susijusias su skolų išieškojimu.

Kiekybinė nuolaida yra kainos mažinimas pirkėjams, perkantiems didelius prekių kiekius. Tačiau kaina ne visada mažėja perkant didesnį prekių kiekį. Dažniau nei patys tai suvokia, didelius produkto kiekius perkantys žmonės moka kiekybinius priedus. Kiekybinį priedą gali tekti mokėti tada, kai produkto atsargos senka arba jis parduodamas komplektais, pavyzdžiui. Japonijoje butelis alaus 12 buteliu pakuotėje dažnai kainuoja daugiau nei mažesni kiekiai, nes didesnės pakuotės yra tinkamesnės dovanoti, todėl pirkėjai nėra tokie jautrūs kainoms. Kiekybinė priemoka didėja priklausomai nuo prekių pakuočių dydžių įvairovės ir sudėtingumo.

Prekybos nuolaidą pardavėjas siūlo prekybos grandinės dalyviams, kurie atlieka tam tikras funkcijas, pavyzdžiui, prekiauja produktais, juos sandėliuoja ar tvarko jų dokumentus. Skirtingoms prekybos grandinėms gamintojai taiko skirtingas nuolaidas, nes tų grandinių atliekamos funkcijos nevienodos. Tačiau kiekvienoje prekybos grandinėje gamintojas privalo taikyti tokios pačios prekybos nuolaidas.

Sezoninė nuolaida yra kainos nuolaida pirkėjams, perkantiems nesezoninius gaminius ar paslaugas.

  • Vadyba Referatai
  • 2010 m.
  • 9 puslapiai (1829 žodžiai)
  • Kolegija
  • Vadybos referatai
  • Microsoft Word 17 KB
  • Kainų koreagavimo strategijos
    8 - 1 balsai (-ų)
Kainų koreagavimo strategijos. (2010 m. Kovo 03 d.). http://www.mokslobaze.lt/kainu-koreagavimo-strategijos.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 03 d. 13:42