Kainų pokyčio analizė


Marketingo analizė. Produkto pristatymas. Pardavimo vietų apžvalga ir identifikavimas. Kainų pokyčio analizė.


Kaip stebėjimo objektus, pasirinkau cukrų „Aro“, supakuotą po 1 kilogramą, makaronus „Sorella“, kurie supakuoti po 400 gramų ir tirpios kavos gėrimą „Eagle power 3 in 1“, supakuotą po 20 gramų pakuotėse.

„Aro“ cukrus – tai baltasis, rafinuotas smulkus cukrus. „Aro“ yra viena populiariausių produkcijų Lenkijos rinkoje. Ši produkcija užima vieną iš pirmųjų vietų tarp nebrangių prekių. Toks prekių populiarumas kalba apie savo kokybę. „Aro“ produkcija sukurta atsižvelgiant į klientų poreikius, kuriems svarbi prekių kokybė, bet ne pakuotės išvaizda. „Aro“ bendradarbiauja su Lenkijoje gerai žinomais gamintojais ir siūlo tikrai puikius produktus. Todėl vieną iš jų ir pasirinkau – tai smulkusis cukrus.

Makaronai „Sorella“ – universalus maisto produktas. Maistingi, skanūs ir greitai paruošiami makaronai, kurie puikiai pakeičia kitus kasdienius produktus: duoną, košes, ryžius ir net gi bulves. Juos galima valgyti su įvairiais padažais, saldžius ar be jokių priedų. Šie makaronai taip pat tinka sriuboms, troškiniams, garnyrui ar net kaip salotų ingredientas. Dėl begalės paruošimo būdų, įvairių formų ir dydžių, makaronai „Sorella“ tampa patraukliu kasdienio vartojimo produktu.

  • Marketingas Analizės
  • 2013 m.
  • 6 puslapiai (659 žodžiai)
  • Marketingo analizės
  • Microsoft Word 27 KB
  • Kainų pokyčio analizė
    10 - 2 balsai (-ų)
Kainų pokyčio analizė. (2013 m. Sausio 21 d.). http://www.mokslobaze.lt/kainu-pokycio-analize.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 02 d. 20:15