Kainų stebėjimo tyrimas


Marketingo tyrimas. Prekybos tinklai. Kainų analizė. Išvados.


Nagrinėjant kiekvieno produkto kainas atskirai, susidaro vaizdas, jog brangiausios parduotuvės „aibė“ ir „IKI“, kadangi kone visų diagramų, vaizduojančių parduotuvių kainas, stulpeliai ties šiais prekybos centrais iškilo aukščiausiai. Tačiau sudarius prekių krepšelių kainas atsispindi visai priešingas vaizdas – „aibės“ parduotuvėje pasirinktų prekių krepšelis pigiausias. Kodėl taip yra? Pirminis vaizdas apgaulingas. „Aibė“ negamina specialiojo prekės ženklo sulčių, kurių kaina buvo įtraukta į kitų parduotuvių prekių krepšelių sumą, taigi automatiškai suma krenta. Dar vienas faktorius – kavos kaina, kadangi „aibėje“ ji kainuoja net 6 lt pigiau nei „MAXIMOJE“, kurios prekių krepšelis brangiausias. „MAXIMOS“ prekių krepšelio brangumą lėmė aukšta kavos ir firminio prekės ženklo (sulčių) kaina.

  • Marketingas Tyrimai
  • 2014 m.
  • 12 puslapių (2460 žodžių)
  • Marketingo tyrimai
  • Microsoft Word 45 KB
  • Kainų stebėjimo tyrimas
    10 - 4 balsai (-ų)
Kainų stebėjimo tyrimas. (2014 m. Balandžio 30 d.). http://www.mokslobaze.lt/kainu-stebejimo-tyrimas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 03 d. 23:54