Kainų strategijos


Ekonomikos skaidrės. Kaina ir jos strategijos. Skiriami kainos parinkimo atvejai. Kainų rūšys. Konkuravimo kainos. Geografinės kainos. Prekių linijos kaina. Kitos kainos. Kainodaros politika ir strategijos. Kainų politika –. tai kainų nustatymo ir jų keitimo sprendimai bei veiksmai. KAINODAROS STRATEGIJA –. tai būdas, kuriuo įmonė siekia savo pagrindinių kainų tikslų. Kainos ir kokybės strategijos. Prekių asortimento kainodaros strategijos. Kainų koregavimo strategijos. Nuolaidų ir būtinųjų nuolaidų kainodara. Segmentinė kainodara.


Kai produktas nėra naujas: produkto savikaina; paklausa tam produktui; konkurentų kainos. 2.Kai pateikiamas naujas produktas ar paslauga. Esminiai veiksniai nustatant kainą yra: Vartotojai; Vyriausybė; Realizavimo kanalų dydis ir tipas; Konkurentai; Prekės gamybos išlaidos.

Konkuravimo; Kaina susijusi su kokybe;. Geografinės kainos;. Vieningos kainos; Zoninė kaina; Lyderio kaina; Prekių linijų kainos;. Pridėtinė kaina; Prestižinė kaina; Susižavėjimo kaina; Dviejų dalių kainos; Kitos kainos.

Įėjimo į rinką į kainos: Prasiskverbimo kainos; Nugriebimo kaina ; Padėties išlaikymo kainos. 2. Kaina susijusi su kokybe.

Nustatant prekių linijos kainas reikalinga: Nustatyti žemiausios kainos prekes; Nustatyti aukščiausios kainos prekes; Nustatyti kainų skirtumus visoms prekėms toje linijoje.

  • Ekonomika Skaidrės
  • 2015 m.
  • Lietuvių
  • 15 puslapių (268 žodžiai)
  • Ekonomikos skaidrės
  • MS PowerPoint 93 KB
  • Kainų strategijos
    10 - 8 balsai (-ų)
Kainų strategijos. (2015 m. Gruodžio 01 d.). http://www.mokslobaze.lt/kainu-strategijos.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 09 d. 02:04