Kaip ekonominė krizė įtakoja apsipirkimą


Vadybos savarankiškas darbas. Įvadas. Klientų poreikių tyrimo metodika. Problemos formulavimas, tyrimo tipo parinkimas. Imties, atrankos būdo nustatymas, bei duomenų rinkimas. Tyrimo duomenų analizė. Gyventojų kasdienio apsipirkimo įpročių analizė. Išvados. Priedai.


Šiuolaikinėje visuomenėje apsipirkimas maisto produktais jau tapo kasdienių įpročių. Gal kažkurie ir ne kasdien apsiperka, tačiau jei neranda laiko apsipirkti darbo dienomis tai randa laiko savaitgalį. Tačiau nuėjus į kokį nors prekybos centrą nusipirkus būtiniausių produktų išleidžiame nemažai pinigų, kadangi maisto produktų kainos nėra labai jau žemos. Labiausiai pasistebėjo kainų pokyčiai prasidėjus ekonominei krizei, kai visi prekybos centrai ir perdirbimo įmonės pradėjo taupyti,o norėdami sutaupyti didino kainas. Didėjant kainoms pasikeitė ir lankomiausių prekybos centrų žmonių srautai. Žmonės pradėjo apsipirkinėti ten kur kainos žemesnė, kadangi pajamos daugeliui jiems taip pat buvo sumažintos.

Tyrimo tikslas: išanalizuoti kaip pasikeitė kasdieninio apsipirkimo įpročiai esant ekonominei krizei.

Uždaviniai:

1.Išanalizuoti respondentų lankomiausius prekybos centrus;

2.Išanalizuoti kaip įtakoja apsipirkimui pajamos ir apsipirkimo laikas;

3.Išanalizuoti respondentų demografinę padėtį.

Kaip ekonominė krizė įtakoja apsipirkimą. (2014 m. Sausio 19 d.). http://www.mokslobaze.lt/kaip-ekonomine-krize-itakoja-apsipirkima.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 03 d. 00:26