Kaip galima motyvuoti ugdytinių saviraišką taikant netradicinius mokymosi metodus


Sociologijos refleksija. Kaip galima motyvuoti ugdytinių saviraišką taikant netradicinius mokymosi metodus.


Šiais laikais visuomenė ir tiek mokykla ar pati švietimo sistema labai sparčiai keičiasi, vis stengiamasi atitikti spartėjančios švietimo reformos normas, kurioje ugdytinio saviraiška yra esminis dalykas.

Todėl šiomis dienomis atsiranda vis daugiau netradicinių mokymosi metodų pagal kuriuos skatinama ši saviraiška. Vieni iš geriausių pavyzdžių yra : „Smegenų šturmas“. „Smegenų šturmo“ prasmė yra iš visų studentų minčių įgyti naujų žinių, bei idėjų. Šios idėjos, bei žinios yra užrašomas „neatšlifuotos“, rašoma tai kas pirma šauna į galva. Kadangi šiame metode, dažniausiai ugdytiniai yra išklausomi, bei leidžiama jiems abstrakčiai užrašyti savo idėjas ar kaip jie suprato pateiktą informaciją, studentai palankiai žiūri į šį mokymosi metodą.

  • Sociologija Refleksijos
  • 2015 m.
  • Lietuvių
  • 1 puslapis (225 žodžiai)
  • Mokykla
  • Sociologijos refleksijos
  • Microsoft Word 10 KB
  • Kaip galima motyvuoti ugdytinių saviraišką taikant netradicinius mokymosi metodus
    10 - 2 balsai (-ų)
Kaip galima motyvuoti ugdytinių saviraišką taikant netradicinius mokymosi metodus. (2015 m. Birželio 02 d.). http://www.mokslobaze.lt/kaip-galima-motyvuoti-ugdytiniu-saviraiska-taikant-netradicinius-mokymosi-metodus.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 05 d. 02:40