Kaip išsaugoti sveikatą


Sveikatos skaidrės.

Kaip išsaugoti sveikatą. Sveikata - gyvojo organizmo būsena. Įtakos veiksniai Ingos Liutkevičienės ir Lietuvos gydytojų patarimų knyga (2000 m. Visuomenės sveikatos sauga – organizacinių. Kaip išsaugoti sveikatą Valgykite grūdus. Rūkymas – medžiagos deginimas ir i išskiriamų dūmų įkvėpimas. Rūkymo žala sveikatai Pusė visų rūkalių miršta ankščiau laiko. Alkoholis ir narkotikai. Jie nera masiškai vartojami,nereiškia.


Kaip išsaugoti sveikatą Valgykite grūdus, daržoves ir žuvį Negerkite gazuotų gėrimų, net ir dietinių Kartais pasilepinkite Nuo pat ryto imkitės veiklos Eikite pasivaikščioti Spręskite kryžiažodžius Branginkite santykius Puoselėkite dvasią Mėgaukitės darbu Likite užsiėmę Venkite nemalonių emocijų Bendraukite su jaunimu.

Rūkymo žala sveikatai Pusė visų rūkalių miršta ankščiau laiko, didžioji dalis - sulaukę vidutinio amžiaus. Rūkymas sukelia 90 proc. plaučių vėžio ir 90 proc. lėtinės obstrukcinės plaučių ligos. Rūkymas sukelia gerklų ir burnos, taip pat lūpų vėžį.  Pažeidžia kraujagysles, spartina aterosklerozės, o dėl to didina infarkto, insulto riziką, sukelia impotenciją.  Sukelia obliteruojantį endarteritą - kraujagyslių pažeidimą ir užsikimšimą. Dėl rūkymo ne vienam buvo amputuotos galūnės.  Skatina atsirasti stemplės, skrandžio, gimdos kaklelio, šlapimo pūslės, kasos, kaulų čiulpų vėžį. Skatina kvėpavimo takų infekcijas, skrandžio opaligę. Rūkančių tėvų naujagimių (net jei rūko tik tėvas) plaučiai nustoja vystytis. Jie dažnai serga bronchine astma, kvėpavimo takų infekcijom. Tokius naujagimius dažniau ištinka staigios naujagimių mirties sindromas.

  • Sveikata Skaidrės
  • 2016 m.
  • Lietuvių
  • 10 puslapių (506 žodžiai)
  • Sveikatos skaidrės
  • MS PowerPoint 326 KB
  • Kaip išsaugoti sveikatą
    10 - 7 balsai (-ų)
Kaip išsaugoti sveikatą. (2016 m. Vasario 08 d.). http://www.mokslobaze.lt/kaip-issaugoti-sveikata.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 10 d. 03:23