Kaip kūno kultūros mokytojas galėtų ugdyti mokinių vertybes


Pedagogikos esė.

Kaip kūno kultūros mokytojas galėtų ugdyti mokinių vertybes.


Šiuo metu kūno kultūra yra labai svarbi ir aktuali veikla žmogaus gyvenime, todėl yra būtina kalbėti ir aiškintis problemas susijusiais su ja.

Kūno kultūros pedagogo darbo turinys yra labai platus, tačiau vienas iš svarbiausių veiklos barų yra tarpusavio santykiai, bendravimas. Tarpusavio santykiuose išryškėja sportininkų emocinių lūkesčių visuma, jų emocinis bei psichologinis nusiteikimas, interesai, pasitenkinimas ar nepasitenkinimas savo padėtimi. Bendravimas yra tas laukas, kuriame bręsta sportininko asmenybė, formuojamas jo dorovinis pasaulis, sukuriamos vertybinės orientacijos ir nuostatos. Bendraujant susiformuoja doroviniai sportininko bruožai: dorovinė sąmonė ir savimonė, doroviniai jausmai ir emocijos, elgesio stereotipai ir kt. Žmonės patys perima tų, su kuriais nuolat bendrauja, ne tik manieras ar ydas, bet ir jų dorybes, ir netgi gyvenimo būdą.

  • Pedagogika Esė
  • 2017 m.
  • Lietuvių
  • Tumuxas
  • 2 puslapiai (565 žodžiai)
  • Universitetas
  • Pedagogikos esė
  • Microsoft Word 13 KB
  • Kaip kūno kultūros mokytojas galėtų ugdyti mokinių vertybes
    10 - 1 balsai (-ų)
Kaip kūno kultūros mokytojas galėtų ugdyti mokinių vertybes. (2017 m. Rugsėjo 28 d.). http://www.mokslobaze.lt/kaip-kuno-kulturos-mokytojas-galetu-ugdyti-mokiniu-vertybes.html Peržiūrėta 2017 m. Lapkričio 24 d. 23:54