Kaip mokyti nedaryti stiliaus ir logikos klaidų


Kaip nedaryti stiliaus klaidu. Logikos ir stiliaus klaidos. Kaip.ned. Nustatykite klasiu santyki tarp siu savoku. Kaip nedaryti stiliaus ir logikos klaidu.

Lietuvių skaidrės. Kaip mokyti nedaryti stiliaus ir logikos klaidų. Koks pagrindinis minčių plėtojimo būdas šioje pastraipoje? Išvardijimas (skirstymas) – dažniausias minčių plėtojimo būdas. Ar teisingas skirstymas? Skaitykime dar kartą. Išvardijimas – retorinė minčių plėtojimo figūra. Dėl klaidų neturime ginčytis – jos akivaizdžios. Lg skirstymo klaidos įžangoje = nelogiškas rašinys. Skirstymas turi būti tolygus, nuoseklus. Taisome. Skirstymo nariai turi šalinti vienas kitą. Skirstyti reikia vienu pagrindu skirstymo nariai turi šalinti vienas kitą. Ar tinkamai pasakyta? Taisome. Taisome? ! Nuo ko pradėti mokyti? Parinkite apibendrinantį pavadinimą kiekvienos eilės paveikslėliams. Koks bendras šių daiktų pavadinimas? Nustatykite sąvokų santykius. Sugrupuokite žodžius, reiškiančius lyginamas sąvokas. Santykiai tarp loginių klasių. Lygiareikšmiškumo santykis. Subordinacijos santykis. Klasių (aibių) sankirta. Nuošalės santykis. Nustatykite sąvokų santykius. Sąvoka – mąstymo forma, išreiškianti esminius ir bendruosius objektų požymius. Loginė klasė – visuma objektų, turinčių bendrus požymius. Skirstymo taisyklės. Skirstymas turi būti tolygus. Ar teisingas skirstymas? Skirstyti reikia vienu pagrindu. Skirstymo nariai turi šalinti vienas kitą. Skirstymas turi būti nenutrūkstamas. Sąvokų apibrėžimo taisyklės. Proporcingumo taisyklė (lot. ,,proportio“ – santykiavimas). Apibrėžime neturi būti ydingojo rato. Apibrėžimas turi būti aiškus ir tikslus. Įvertinkite apibrėžimo taisyklingumą / tinkamumą. Raskite tezę, argumentus (ir klaidas, jei jos yra). Paneikite arba įrodykite šią tezę. Ir logikos abėcėlės reikia mokytis.

Kaip mokyti nedaryti stiliaus ir logikos klaidų. (2014 m. Kovo 03 d.). http://www.mokslobaze.lt/kaip-mokyti-nedaryti-stiliaus-ir-logikos-klaidu.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 06 d. 10:23