„Kaip paskatinti skaityti mokinį, pavargusį nuo privalomų mokyklos skaitinių? Geriausias būdas – leisti rinktis knygą pačiam“, – rašo žurnalistė Eglė Devižytė. Aptarkite, kokias knygas renkatės skaityti jūs ir jūsų bendraamžiai.


Kaip priversti mokiniu skaityti pavargusios nuo. Kaip paskatinti mokini skaityti privalomus mokyklos kurinius. Kaip paskatinti skaityti mokinius. Kaip paskatinti mokinį. Kaip paskatinti skaityti mokini pavargusi nuo privalomu mokyklos skaitiniulo baze. Kaip paskatinti skaityti mokini pavargusi nuo mokyklos skaitiniu?.

Lietuvių kalbėjimo potemės 2017. 10 klasės potemė 2016 m. Literatūra 2 kalbėjimas su išplėstiniu planu, šaltiniais. Kaip paskatinti skaityti mokinį pavargusį nuo mokyklos skaitinių potemė.

2. „Kaip paskatinti skaityti mokinį, pavargusį nuo privalomų mokyklos skaitinių? Geriausias būdas – leisti rinktis knygą pačiam“, – rašo žurnalistė Eglė Devižytė. Aptarkite, kokias knygas renkatės skaityti jūs ir jūsų bendraamžiai.


Viena didžiausių mūsų kartos problemų – sparčiai mažėjantis skaitančiųjų skaičius. Nedaug Lietuvoje skaito tiek suaugusieji, tiek ir vaikai. Pagal 2012m. statistikos duomenis, Lietuvoje visiškai knygų neskaitančiais save įvardija 52 procentai suaugusiųjų. Vaikų rodiklis ne ką geresnis – tarp jų 35 procentai neskaitančiųjų. Kyla klausimas, kur glūdi šios problemos, šio masinio reiškinio šaknys? Ko gero, viena iš priežasčių tarp suaugusiųjų yra jų nuovargis (juk nėra ko slėpti – ne visi imasi knygų, kai yra pervargę po sunkaus fizinio darbo; tuomet tiesiog svajojama apie šiltą lovą ir televizoriaus/kompiuterio ekraną), o knygų skaitymas yra sudėtingas, susikaupimo, neretai ir tam tikrų specifinių žinių, susidomėjimo reikalaujantis užsiėmimas.

Tarp vaikų, mano nuomone, svarbiausia priežastis yra... mokykla, kad ir kaip drąsiai tai beskambėtų. Mokykla, kuri turėtų patraukti ir sudominti skaitymu, neretai mokinius tik atbaido, nes dauguma joje analizuojamų kūrinių yra sudėtingi, neatitinkantys mokinių interesų, pomėgių. Su kai kuriais klasikiniais veikalais mums tenka susidurti, manau, per anksti. Taigi su temoje iškeltu žurnalistės Eglės Devižytės teiginiu šioje kalboje sutiksiu – kai kurias knygas mokiniai tikrai galėtų ir turėtų rinktis patys, tai būtų prasminga bent jau išbandyti mokyklose. Šioje kalboje paanalizuosiu, kokios knygos, kurias aš ir mano bendraamžiai renkamės laisvalaikiui, tiktų būti skaitomos ir mokykloje. Remsiuosi literatūriniais pavyzdžiais ir asmenine kultūrine patirtimi.

  • Lietuvių kalba Potemės 2017
  • 2016 m.
  • Lietuvių
  • 4 puslapiai (1357 žodžiai)
  • Mokykla
  • Lietuvių potemės 2017
  • Microsoft Word 22 KB
  • „Kaip paskatinti skaityti mokinį, pavargusį nuo privalomų mokyklos skaitinių? Geriausias būdas – leisti rinktis knygą pačiam“, – rašo žurnalistė Eglė Devižytė. Aptarkite, kokias knygas renkatės skaityti jūs ir jūsų bendraamžiai.
    10 - 1 balsai (-ų)
„Kaip paskatinti skaityti mokinį, pavargusį nuo privalomų mokyklos skaitinių? Geriausias būdas – leisti rinktis knygą pačiam“, – rašo žurnalistė Eglė Devižytė. Aptarkite, kokias knygas renkatės skaityti jūs ir jūsų bendraamžiai.. (2016 m. Sausio 20 d.). http://www.mokslobaze.lt/kaip-paskatinti-skaityti-mokini-pavargusi-nuo-privalomu-mokyklos-skaitiniu-geriausias-budas-leisti-rinktis-knyga-paciam-raso-zurnaliste-egle-devizyte-aptarkite.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 11 d. 08:17