Kalanetika - kas tai? Kalanetikos pratimų kompleksas pilvo ir nugaros raumenims


Sveikatos referatas.

Imame lieknėti . Gerėja savijauta ir didėja energingumas . Stabdomas organizmo senėjimo procesas . Atsipalaiduojame nuo kasdienių rūpesčių . Pratimas skirtas pilvo raumenis stiprinti. Pratimas keturiomis teigiamai veikia nugaros ir pilvo raumenis. Tempimas į viršų. Tai vienas veiksmingiausių nugaros raumenų stiprinimo pratimų. Dubens atpalaidavimas. Pratimas skirtas nugaros raumenims klubų sanariams debeniui įtempti ir atpalaiduoti. Pratimas pilvo presui. Pratimas skirtas ištempti kojas , sėdmenis , nugarą , pečių juostą. Puikus pratimas tiek mankštos pradžioje , tiek pabaigoje. Pratimas nugaros raumenims stiprinti.


Atsisėskite,šiek tiek sulenkite kojas ir pastatykite jas pečių pločiu. Iškelkite rankas į viršų ir sudėkite rankas. Pasiempkite į viršų ir mažais judesiais pulsuokite aukštyn (30-60 sek.). Stenkites nesikūprinti,išlaikyti nuleistus pečius.

Atsigulkite ant kilimėlio,suglauskite pėdas,kelius pasukite į šonus. Rankomis suimkite pėdas ir pasistenkite kuo arčiau jas prisitraukti prie savęs. Išbūkite šioje padėtyje apie 15 sek.

Atsigulkite ant kilimėlio,suglauskite pėdas,kelius pasukite į šonus tarsi varlytė ir atsipalaiduokite,stenkites pajusti kojų svorį,lėtai kvėpuokite.

  • Sveikata Referatai
  • 2016 m.
  • Lietuvių
  • 9 puslapiai (1127 žodžiai)
  • Kolegija
  • Sveikatos referatai
  • Microsoft Word 509 KB
  • Kalanetika - kas tai? Kalanetikos pratimų kompleksas pilvo ir nugaros raumenims
    10 - 5 balsai (-ų)
Kalanetika - kas tai? Kalanetikos pratimų kompleksas pilvo ir nugaros raumenims. (2016 m. Kovo 13 d.). http://www.mokslobaze.lt/kalanetika-kas-tai-kalanetikos-pratimu-kompleksas-pilvo-ir-nugaros-raumenims.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 08 d. 08:16