Kalanetika skaidrės


Kūno kultūros skaidrės. Kalanetika. Patarimai nepersistenkite, jei nurodyta padaryti ne mažiau 50 pakartojimų. Kalanetikos pratimai apšilimui. Pratimas apatinei kūno daliai Atsisėsk ant kėdės. Pečių juostos stiprinimas Atsistojusi išsitiesk. Kalanetikos pratimai sudėtingesni Pratimas talijai Kojos pečių plotyje. Pratimas pilvo presui Atsigulk ant žemės. Pratimai kojoms 1. Šis pratimas beveik toks pats kaip prieš tai buvęs. Įsitverk delnais į kėdės atlošą (rankos pečių plotyje). Pratimai sėdmenims. Pratimai sėdmenims, klubams ir šlaunims Sėdėjimo poza tokia kaip prieš tai buvusiame pratime. Pratimai sėdmenims, klubams ir šlaunims Atsiklaupk veidu į kėdę. Pratimai sėdmenims, klubams ir šlaunims Klūpite tokioje pačioje pozoje kaip prieš tai buvusiame pratime. Pratimai sėdmenims, klubams ir šlaunims Atsisėsk nugara į kėdę. Pratimas vidiniams šlaunų raumenims Paimk tvirtą kėdę. Pratimas sėdmenims ir. Kalanetikos raumenų tempimas Raumenų tempimas Atsigulk ant grindų. Raumenų tempimas Atsiklaupk, iškelk suglaustas rankas į viršų taip. Raumenų tempimas Atsiklaupk. Kojos suglaustos, rankos sunertos ir iškeltos virš galvos. Pratimų esmė – raumens tempimas ir suspaudimas.

Kalanetika skaidrės. (2015 m. Vasario 05 d.). http://www.mokslobaze.lt/kalanetika-skaidres.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 06 d. 08:18