Kans laikoma svarbiausia pedagoginio poveikio priemone humanistinėje ugdymo paradigmoje?


Filosofijos skaidrės. Pranešimo problema pedagogo profesijos kompetencijų plėtotojimas. Svarbiausia pedagoginio poveikio priemonė. Meilė – svarbiausia pedagoginio poveikio priemonė humanistinėje ugdymo paradigmoje. Dvasinė brandos svarba. Dvasinė branda, būtent ji yra profesinės veiklos pamatas. Pedagonio darbo sunkumai. Pedagogo veikimo mechanizmai. Pedagogo asmenybės vaidmuo ugdymo procese. Brandžiausios asmenybės kriterijai. Išvados. Literatūra. Nurodomas šaltinis, iš kurio pranešimas rengtas (literatūra). Dėkoju už Jūsų dėmesį! .


Pranešimo problema: pedagogo profesijos kompetencijų plėtotojimas. Darbo tikslas: Siekiant sukurti prielaidas pedagogo profesijos kompetencijų sėkmingai plėtotei, ugdyti gebėjimą dirbti su mokslinės literatūros tekstais. Darbo uždaviniai: Kans laikoma svarbiausia pedagoginio poveikio priemone humanistinėje ugdymo paradigmoje? Pedagogo dvasinės brandos svarba. E. Martišauskienės požiūris į pedagoginio darbo sunkumus – kas juos sudaro? Pedagoginio veikimo per pedagoginę sąveiką aspektai.Pedagogo asmenybės vaidmuo.

Dvasinė branda, būtent ji yra profesinės veiklos pamatas. Pedagogo profesijos sunkumai ir grožis kyla iš to paties šaltinio – dvasinės žmogaus prigimties.

  • Filosofija Skaidrės
  • 2015 m.
  • 9 puslapiai (256 žodžiai)
  • Filosofijos skaidrės
  • MS PowerPoint 79 KB
  • Kans laikoma svarbiausia pedagoginio poveikio priemone humanistinėje ugdymo paradigmoje?
    10 - 2 balsai (-ų)
Kans laikoma svarbiausia pedagoginio poveikio priemone humanistinėje ugdymo paradigmoje?. (2015 m. Balandžio 29 d.). http://www.mokslobaze.lt/kans-laikoma-svarbiausia-pedagoginio-poveikio-priemone-humanistineje-ugdymo-paradigmoje.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 06 d. 14:16