Karinio laivo techninės ypatybės


Fregata f11. Darbo laive ypatybės. F12 fregata kovine dalis 3. Kariniai laivai 2010. Fregata laivas. Fregata zemaitis. Mtu 871 varikliai. Ships engine mtu md 871. P32 selis. Laivo iranga kursinis projektas.

Laivybos referatas. Karinio laivo techninės ypatybės. Laivo plaukiojimas ypatingomis sąlygomis. Įvadas. Minų medžiotojai- lindau 331b. Laivo jėgainė. Pagrindiniai varikliai. Laivo dyzelgeneratoriai. Budėjimai laive. Lietuvos karinių jūrų pajėgų fregata "Griša lll", Albatros Class(type1124) f11"Žemaitis".


Lietuvos respublikos karinių jūrų pajėgu flotilė yra suskirstyta į keturias dalis: kovinių laivų divizionas; mininių laivų divizionas; patrulinių laivų divizionas; katerių grandis. Savo ruoštu kovinių laivų divizioną sudaro laivai: f11 žemaitis ir f12 aukštaitis ; mininių laivų divizioną: a41 vėtra , m51 kuršis , m52 skalvis ; patrulinių divizioną sudaro: p31 dzūkas , p32 sėlis , p33 skalvis ; į katerių grandies sudėtį įeina: h21 ir h. Kovinai laivai yra skirti dirbti ypatingomis sąlygomis, todėl ir jų techniniai taktiniai duomenys gan stipriai skiriasi nuo civilinių. Šiame laive apžvelgiami galingiausių mūsų laivyno laivų- fregatas, bei senos statybos, tačiau iki mininių laivų divizionui priklausantys laivai m-51 kuršis ir m-52 sūduvis . Tai lindau 331b klasės laivas skirtas minų medžiojimui. Laivo paskirtis aptikti jūrines minas ir jas neutralizuoti. kuršis pastatytas 1958 m vokietijoje, 1978 m pilnai modernizuotas, o 2001 m balandžio 27 d inauguruotas Lietuvos respublikos karinėse jūrų pajėgose.

Laivas ypatingas tuo jog jo statyboje beveik visiškai išvengta magnetinių plienų panaudojimo. Plienas panaudotas tik tose vietose, kur to išvengti neįmanoma(pvz. : variklių alkūniniai velenai). Taip yra todėl, jog daugumos jūrinių minų sprogdikliai veikia būtent magnetizmo principu. Laivo korpusas ir pertvaros yra mediniai, kitur naudojami spalvotieji metalai. Laivo ilgis 47,1 m, plotis 8,3 m, didžiausia grimzlė(ties sonaru) 3,71 m, vandentalpa kiekvinas įgūlos narys turi jam priskirtą kokiekvienas įgulos narys turi savo kovinio numerio knygelę, kurioje nurodyta: koviniai postai kovinių parengčių metu, veiksmai gaisro ar pramušos atveju, veiksmai aliarmo žmogus už borto metu, laivo palikimo atveju gelbėjimosi plausto numeris bei daiktai, kuriuos reiktų laivą varo du pagrindiniai varikliai mtu md 871, naudojamos dvi turbinos (viena turbina vienai cilindrų eilei- cilindram). Oras iš turbinos patenka į tarpinį oro aušintuvą, variklio maksimalūs apsisukimai 1500 aps. /min, eksploataciniai 1110 min-. Tokie apsisukimai yra per dideli laivo sraigtui, todėl yra naudojamas reduktorius, kurio perdavimo santykis 1. Per reduktorių prie laivo veleno jungiasi ir elektros pavaros. Tai du nuolatinės elektros srovės varikliai, kurie yra paleidžiami minų paieškos metu, kai, siekiant iki minimumo sumažinti laivo keliamą vibraciją, yra užgesinami pagrindiniai varikliai. Naudojant šias pavaras laivas neišvysto didelio greičio (apie knt), tačiau yra labai manevringas. Elektros pavarų apsisukimai sklandžiai ir operatyviai gali būti keičiami nuo 30 iki 150 min-.

  • Laivyba Referatai
  • 2010 m.
  • 16 puslapių (3927 žodžiai)
  • Universitetas
  • Laivybos referatai
  • Microsoft Word 3221 KB
  • Karinio laivo techninės ypatybės
    9 - 2 balsai (-ų)
Karinio laivo techninės ypatybės. (2010 m. Kovo 03 d.). http://www.mokslobaze.lt/karinio-laivo-technines-ypatybes.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 04 d. 16:21