Karklės festivalio analizė


Ekonomikos skaidrės.

Kūrybinis projektas – festivalis. Inovacijos. Teigiamos Projekcijos Lazeriai Putų šou Internetas padeda reklamuoti renginį. Konkurencija. Teigiama Konkurencija skatina tobulėti ir labiau stengtis. Ekonomika. Teigiama Visuomenė yra patenkinta naujovėmis. Demografija. Teigiama Festivalis vysktantis Lietuvoje suteikia šaliai galimybę save garsinti. Teisinė bazė. Reikia pasirūpinti įvairiais. Infrastruktūra. Teigiama Festivalis vyksta viešoje vietoje. Partneriai. Teigiama Jie padeda organizuoti renginį. Socialinės tendencijos. Teigiama Šis festivalis yra didžiausias Lietuvoje. The end.


Teigiama: Visuomenė yra patenkinta naujovėmis. Į festivalį žmonės atvyksta iš įvairių šalių. Festivalis yra įperkamas daugumai. Neigiama: Renginys gali būti nekokybiškas. Gali neužtekti lėšų. Viešasis sektorius noriau finansuoja renginius, jeigu jie vyksta mažose vietovėse.

Reikia pasirūpinti įvairiais leidimais, sudaryti sutartis su atlikėjais, nustatyti atlygius, sumokėti mokesčius. Teigiama: Kultūros ministerija skatina tarpkultūrinį bendradarbiavimą, jei atlikėjai atvyksta ne iš Lietuvos. Neigiama: Gali trukdyti pasirašytos sutartys. Festivalis gali neatitikti normų.. Vizų režimas Šalies sienų taisyklės.

Teigiama: Festivalis vyksta viešoje vietoje, tai praplečia žmonių požiūrį, skatina bendrauti, būti gamtoje. Susisiekimo infrostruktūra pasiekama visiems. Patogus išsidėstymas. Tinkama vieta gamtoje, patogus susisiekimas. Neigiama: Kaikuriems ši parinkta vietovė yra per toli. Į festivalį sunku patekti dėl sutrikusio transporto eismo. Nėra kur pasistatyti mašinos.

  • Ekonomika Skaidrės
  • 2016 m.
  • Lietuvių
  • 10 puslapių (372 žodžiai)
  • Ekonomikos skaidrės
  • MS PowerPoint 317 KB
  • Karklės festivalio analizė
    10 - 4 balsai (-ų)
Karklės festivalio analizė. (2016 m. Kovo 15 d.). http://www.mokslobaze.lt/karkles-festivalio-analize.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 02 d. 22:02