Kasininko praktikos ataskaita


Vadybos praktikos ataskaita.

Įvadas. Įmonės apibūdinimas. Veiklos pobūdis. Juridinė forma. Individualios įmonės privalumai ir trūkumai. Organizacinė valdymo struktūra. Darbų saugos, civilinės saugos ir aplinkosaugos reikalavimų vykdymas įmonėje. Prekybos organizavimas. Paklausos skatinimas. Kaina. Reklama. Kasininko pareigybiniai nuostatai. Bendroji dalis. Klientų aptarnavimo tvarka ir standartai. Apskaita ir mokesčiai. Ilgalaikio turto apskaita. Darbo užmokesčio sistema. Įmonės mokami mokesčiai. Išvados. Naudota literatūra. Priedai.


ĮI „Lietaus sistemos“ įsikūrė 2013 metais. Pagrindinė šios įmonės veikla tiekti žmonėms kokybiškas paslaugas ir kokybiškas prekes. Ši įmonė randasi Metalo g. Utenoje.

Pagrindinis įmonės tikslas – gerinti paslaugų kokybę, kad galima būtų patenkinti kuo daugiau vartotojų poreikių (galiu pasakyti, kad personalas labai draugiškas, linksmas ir tai garantuoja gerą pardavimą tiek paslaugų tiek prekių, kadangi pirkėjas jausdamas darbuotojų draugiškumą, visada užsuks dar ne vieną kartą).

Kitas įmonės tikslas – pasiekti kuo didesnį pelną, neprarasti įmonės įvaizdžio.

1.5 Darbų saugos, civilinės saugos ir aplinkosaugos reikalavimų vykdymas įmonėje

IĮ „Lietaus sistemos“ turi vykdyti visų verslo priežiūros institucijų nurodymus. Nuo pat parduotuvės įkūrimo dienos ją lydi šios institucijos:

Pelno maksimizavimas. Nustatoma kaina, kuri garantuotų pelno maksimizavimą, prieš tai įvertinus paklausą ir išlaidas atsižvelgiant į įvairius kainų lygius. Kai kuriais atvejais, siekiant pelno maksimizavimo, pradžioje prekei nustatoma aukšta kaina, o vėliau žema. Tokiu būdu įmonė pradžioje susigrąžina išlaidas, susijusias su rinkos tyrimu, prekės įvedimu į rinką bei jos rėmimu. Vėliau, kai pirmieji vartotojai jau būna apsirūpinę prekėmis, įmonė sumažina kainą. Taip vykdoma nugriebimo strategija, kuri tinka kai parduodamos naujos prekės, kurios itin gerai tenkina vartotojų poreikius.

Pardavimo apimties didinimas. Turėdama šį tikslą įmonė siekia parduoti kuo daugiau prekių arba daugiau negu konkurentai. Įmonė suinteresuota prisotinti rinką, kad galėtų ją kontroliuoti ir gauti pastovų pelną. Taip pat siekiama maksimizuoti pardavimo apimtį, mažinant prekės vieneto pelną, kad gauti pakankamai didelį absoliutų pelną. Tikimasi, kad didelė pardavimo apimtis leis sumažinti kaštus.

Kokybės lyderio pozicijų užėmimas. Šis tikslas nėra svarbiausias, nors įmonė ir stengiasi, kad prekės kokybė būtų aukščiausia. Aukščiausia kokybė susijusi su aukšta kaina, nes tenka padengti atliktų tyrimų išlaidas.

Kainos nustatymo metodas „Lietaus sistemos“ orientuota į paklausą. Įmonė, nustatydama prekės kainą remiasi ne gamybos kaštais, o suvokiama verte, kurią ši prekė turi vartotojams. Kainos lygio pagrindas nustatomas pagal tai, kaip vartotojai priima, suvokia prekę. Vartotojų įvertinimai priklauso nuo to, kokį pasitenkinimą jie gaus vartodami prekę. Šie vertinimai atsispindi paklausoje, o įmonė savo prekės kainą keičia atsižvelgiant į paklausos svyravimus.

neplatinti informacijos, laikomos įmonės komercine ar tarnybine paslaptimi;

Laikyti paslaptyje komercinę ir tarnybinę įmonės informaciją.

Reikalauti, kad gabenant ar transportuojant pinigines lėšas būtų skiriama speciali apsauga ir transportas.

Klientas yra asmuo, dėl kurio sukurta ši įmonė. Netinkamas – aplaidus, abejingas, šiurkštus - aptarnavimas lemia ne tik kliento, su kuriuo buvo netinkamai pasielgta, blogą nuomonę apie įmonę, bet ilgainiui padaro gerokai daugiau žalos – kuriamas neigiamas įmonės įvaizdis visuomenėje, mažėja klientų lojalumas

Kasininko praktikos ataskaita. (2016 m. Gegužės 31 d.). http://www.mokslobaze.lt/kasininko-praktikos-ataskaita.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 04 d. 10:20