Garo katilai


Garo katilas. Garo katilu prieziura. Garo katilai referatas. Laivu garo katilu prieziura. Apsauginiu voztuvu remontas. Garo katilas su apsauginiu vožtuvu. Garo katilines planas. Garo katilu armatura. Katilų avarijos. Garo katilą su apsauginiu vožtuvu.

Transporto referatas. Įvadas. Garo katilų klasifikacija. Garo katilų priežiūra. Katilų bandymai ir priėmimas į eksploataciją. Katilų techninė dokumentacija. Pagrindiniai garo katilo defektai, jų atsiradimo priežastys. Katilų paruošimas remontui. Garo katilų remonto ypatumai. Katilų armatūra. Karkasas, apvalkalas ir izoliacija. Išvada. Literatūra.


Daugelis jūrinių laivų turi pagrindinius arba pagalbinius garo katilus, ypač tankeriai, kur garo katilai kartu su turbomašina sudaro pagrindinę jėgainę. Todėl garo katilų gedimai ir avarijos gali privesti prie liudnų pasekmių ir sukelti pavojų žmogaus givybei, laivo givybingumui ir aplinkai (pvz. Užteršimų naftos produktugnies vamzdžių garo katilai ( kuras sudega ir degimo produktai eina vamzdžiais, kuriuos iš išorės skalauja vpagalbiniai (gamina garą pagrindiniams mechanizmams, vturi turėti aukštas manevravimo savybes, Greitas režimo pasikeitimas, laikinas garo gaminimo padidinimas nuo nominalaus dydžio.

Garo katilo komponavimas turi būti patogus remonto atžvilgiu, Greitas vamzdžių, armatpriežiūros pravedamos kiekvieną budėjimą. Priežiūrą praveda budintis mechanikas, arba jam vadovaujant motoristas budėtojas. Priežiūros rezultatus mechanikas surašo į laivo jėgainės žurnalą.

Reisinės garo katilo priežiūros. Laivui sugrįžus iš reiso į uostą, arba prieš išeinant į reisą, bet ne rečiau kaip kartą per mėnesius, būtina vykdyti sekančius darbus: patikrinti apsauginių vožtuvų darbą ir jeigu reikia atreguliuoti ir suremontuoti; apžiūrėti ir patikrinti šamotinių plytų stovį pakuroje ir suskilusias plytas pakeisti; apžiūrėti katilo vandens vamzdžius iš pakuros pusės ir išvalyti nuo suodžių; išardyti purkštuvus, detales išplauti ir apžiūrėti, jeigu reikia pakeisti arba suremontuoti; apžiūrėti katilo armatūrą, pakeisti riebokšlius, pritrinti vožtuvus. Patikrinti vamzdyno ir katilo šiluminės izoliacijos stovį. Priežiūros rezultatus mechanikas budėtojas įrašo į laivo jėgainės žurnalą, ir katilo techninio stovio žurnalą.

Priežiūros katilo valymo metu. Priežiūroje dalyvauja vyr. Mechanikas ir mechanikas atsakingas už garo katilą. Katilo valymo periodus įvairiems katilų tipams nustato įmonė gamintoja. Šiuos periodus gali reguliuoti laivo savininko mechaninė tarnyba. Jeigu griežtai yra laikomasi vandens režimo, tai katilo vidinio valymo periodai gali būti priimti sekantys: vandens vamzdžių garo katilų – kas 2000 darbo valandų; ugnies vamzdžių garo katilų – kas 2500 darbo valandų. Prieš katilo valymą nustato nuovirų sluoksnio storį ir nustato valymo būdą. Priežiūros metu atkreipiama dėmesį į vidinės katilo armatūros stovį ir tvirtinimą. Taip pat vandens vamzdžių stovį valcavimo vietose. Apžiūrimos izoliacija ir išorinė katilo armatūra. Priežiūros rezultatus surašo į laivo jėgainės žurnalą ir garo katilo techninio stovio žurnalą.

Garo katilai. (2010 m. Kovo 03 d.). http://www.mokslobaze.lt/katilai.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 08 d. 12:01