Kauno „Aušros“ giminazijos mokinių kūno kulturos pamokos vertinimas


Sociologijos analizė. Lietuvos sporto universitetas. Temos aktualumas. Probleminis klausimas. Tyrimo tikslas. Tyrimo objektas. Tyrimo dalyviai. Metodologija metodas. Rezultatai Kategorija Subkategorija. Specialus atskiras ruošimasis. Fizinio aktyvumas. Gimnazijos mokiniai. Priedai Ar galite papasakot kaip ruošiatės ir kokios mintys jausmai emocijos užplūsta jus prieš kūno kultūros pamoką. Apibūdinkite kokia atmosfera dažniausiai tvyro pamokoje. Apibūdinkite savo kūno kultūros mokytoją. Papasakokite kaip tavo klasiokai vertina kūno kultūros mokytoją ir visą pamokos organizavimą. Gal dar galėtumėte papildyti mane ko aš nepaklausiau. Ačiū už pokalbį viso gero.


Temos aktualumas. Daugumai žmonių kyla klausimas ar kūno kultūra yra lygiavertė pamoka kitoms,ar jos metu taip pat įgyjama žinių ir pamoka atlieka savo funkciją t.y suteikia visapusišką išsilavinimą ar tai tik atsipalaidavimo ir poilsio pertrauka tarp kitų pamokų? Ne paslaptis,kad visuomenėje paplitęs reiškinys yra kūno kultūros pamokos nuvertinimas ne tik tarp mokinių,bet nuvertinamas ir pats kūno kultūros mokytojas tarp savo kolegų,kada dažnai jiem neskiriamas kabinetas ir jie turi galustis salės inventoriaus sandėliuke.Šiuo tyrimu sieksime išsiaiškinti vienos Kauno giminazijų vyresniųjų klasių mokinių kurie aktyviai ruošiasi brandos egzaminam t.y 3-4 gimiazijos klasių kūno kultūros pamokos vertinimą ir išsiaiškinti kiek kūno kultūra yra reikšminga,kokios yra kūno kultūros pamokos lygis jų mokykloje ir kokią vietą tarp kirų pamokų kurių egzaminus jie laikys užima kūno kultūra. Oriantuojamėmės būtent į šitą amžiaus grupę,nes vyresnių klasių moksleiviai labiausiai atsako už save ir jų kūno kultūros pamokos lankymą ar įsitraukima į veiklą mažiausiai įtakoją aplinkiniai.Viename tyrima buvo nustatyta,jog Kanados ir Japonijos (Puhse, Gerber 2005: 165, 434) mokiniai, norintys patekti į vidurines mokyklas,vertina kūno kultūros pažymį kaip esminį ir reikalingą, tačiau nurodo, kad anglų kalbos, matematikos,socialinių mokslų įvertinimai vis dėlto jiems yra svarbesni nei kūno kultūros. Gerą mokinių bendravimą su kūno kultūros mokytoju,

Probleminis klausimas. Kaip Kauno „Aušros“ giminazijos vyresniūjų klasių mokiniai vertinina kūno kultūros pamokas.

Tyrimo tikslas. Nustatyti kaip Kauno „Aušros“ giminazijos vyresnių klasių mokiniai vertina kūno kultūros pamokas

Tyrimo objektas. Kauno „Aušros“ giminazijos kūno kultūros pamokos vertinimas

Tyrimo dalyviai. Kokybinio tyrimo dalyviu pasirinktas vienas Kauno „Aušros“ giminazijos ketvirtos klasės mokinys,siekiant išsiaiškinti kaip jo mokyklos bendraamžiai vertina kūno kultūros pamokas.Interviu metu pokalbis vykdomas ramiame koridoriuje šalia sporto salės po pamokų.Tyrimo dalyviui buvo paaiškinta apie pokalbio konfidencialumą ir tyrimo tikslus.Pokalbis buvo įrašinėjamas į diktodfoną gavus respondento sutikimą.

... jau buvo įvykę gana nemažai nemalonių incidentų su paliktais daiktais... nesu linkus rizikuoti ir palikti jos niekeno nesaugomose rūbinėse...

...norėčiau, jog būtų organizuojamos ne tik kūno kultūros pamokos, kuriose vyksta tik fizinis lavinimas, tačiau, manau, ne man vienai būtų įdomu išmokti daug kitų sveikos gyvensenos ypatumų, kurie susideda tikrai ne vien iš fizinio lavinimo...

  • Sociologija Analizės
  • 2015 m.
  • Lietuvių
  • 9 puslapiai (2265 žodžiai)
  • Universitetas
  • Sociologijos analizės
  • Microsoft Word 45 KB
  • Kauno „Aušros“ giminazijos mokinių kūno kulturos pamokos vertinimas
    10 - 4 balsai (-ų)
Kauno „Aušros“ giminazijos mokinių kūno kulturos pamokos vertinimas. (2015 m. Gruodžio 09 d.). http://www.mokslobaze.lt/kauno-ausros-giminazijos-mokiniu-kuno-kulturos-pamokos-vertinimas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 11 d. 08:11