Kavinė Kaune verslo planas


Verslo verslo planas. Įvadas. Verslo aprašymas. Verslo srities aprašymas. Steigiamos įmonės rūšis. Įmonės tikslai ir uždaviniai. Prekės ar paslaugos aprašymas. Rinka. Rinkos apžvalga. Rinkos dalies išskirimas. Ekonominė aplinka. Sociokultūrinė aplinka. Konkurencijos analizė. Marketingas. Marketingo planas. Kainų politika. Pardavimo strategija. Reklama ir rėmimas. Reklama “Internete”. Spausdinta reklama. Ryšiai su visuomene. Gamyba. Gamybos paslaugų aprašymas. Vietos analizė. Patalpos. Įrengimai. Transportas. Žaliavos ir tiekėjai. Vadyba. Savininkai ir valdytojai. Įmonės valdymo struktūra. Rizikos vertinimas. Veiklos organizavimo principai. Finansai. Finansinis planas. Planuojamos veiklos išlaidos. Restorano veiklos rezultatai. Literatūra. Priedai. Priedas 1. Meniu.


Kavinės tai yra vienas iš perspektyviausių verslų, žmonėms visada reikės valgyti. Žinoma taip lengvai niekas nevyksta, pirmiausia reikia nustebinti rinką, pateikti naują brendą, interjerą, produkciją, kurios nepateikė konkurentai, arba tai padaryti geriau nei jie, mokėti pritraukti ir išlaikyti kuo daugiau klientų, pasiūlyti tai kas atitiktų poreikius ir jie negalėtų atsisakyti, taip taptų lojalūs klientai. Tai kartu ir labai populiarus, tačiau ir atsakingas verslas.

Kavinė „Chomp‘s“ įsikurs nuosavose patalpose esančiose Kauno miesto dalyje, dešiniajame Nemuno krante, pietinėje žemutinėje terasoje, tai Žemuosiuose Šančiuose.

Būtent dėl šios priežasties sumaniau įkurti Kauno miesto dalyje, Žemuosiuose Šančiuose kavinę, kuri bus orientuota visu pirma į šviežią, bei sveiką maistą.

Darbo objektas – naujai steigiama kavinė „Chomp‘s“.

Darbo tikslas – parengti kavinės „Chomp‘s“ verslo planą.

Įmonės pagrindinis tikslas – klientų poreikių patenkinimas jiems jaukioje ir gražioje aplinkoje.

Verslo įkūrimui būtų naudotas nuosavas kapitalas 60.000,00 eurų. Kitą reikalingų pinigų dalį 150.000,00 eurų žadu gauti iš kredito unijos paskolą su 9% metinių palūkanų.

Aš nusprendžiau, kad bus steigiama uždaroji akcinė bendrovė.

Uždaroji akcinė bendrovė tai įmonė privataus juridinio asmens, ribotos civilinės atsakomybės, veiklos tęstinumas – neribojamas, buveinė turi būti Lietuvos Respublikoje, akcininkų (steigėjų) skaičius: nuo 1 iki 249 asmenų. Įstatinis kapitalas – ne mažiau 2500 € (įstatinis kapitalas padalinamas į dalis, vadinamas akcijomis). UAB valdymo organai – visuotinis akcininkų susirinkimas ir administracijos vadovas (direktorius). Didesnėse įmonėse dar gali būti sudaroma stebėtojų taryba bei valdyba.

Prieš nusprendžiant, kad bus steigiama uždaroji akcinė benrovė, išanalizavau ir šios įmonės trūkumus, jie būtų:

veiklai pradėti reikia suformuoti įstatinį kapitalą – 2500 €;

Nepaisant šių trūkumų, jos privalumai man bus reikšmingesni, jie tokie:

Jūsų viešnagės metu Jus aptarnaus profesionali darbuotojų komanda, galinti suteikti reikiamą informaciją ir padėti įvairiais atvejais.

Maitinimas – tai yra maisto gaminimo ir patiekimo paslauga kavinėje. Žmonės, kurie kuria ir teikia paslaugas, yra paslaugų įmonės tarnautojai. Jų sugebėjimai, žinios ir elgsena lemia vartotojų pasitenkinimą, kurį jie patiria vartodami paslaugų produktą. Personalas tiesiogiai kontaktuoja su klientais. Kita žmonių grupė – klientai: buvę, esami, būsimi. Jie taip pat daro įtaką paslaugos produkto gamybos procesui. Paslaugų teikėjo požiūriu, klientų tipas daro poveikį įmonės įvaizdžiui. Pvz., aukščiausios klasės kavinėje lankosi elitiniai klientai, tad jų atsiliepimai apie lankytą vietą daro nemažai įtakos.

Kavos, arbatos, (ne)alkoholinių gėrimų, saldumynų, salotų ir kt, siūlomų prekių kainos nuo konkurentų skirsis mažai, tačiau pagrindinio produkto kaina bus mažesnė negu kitų siūlomų prekių. Visų prekių kainas stengsimės sumažinti iki minimumo, kiek tai įmanoma nepatiriant nuostolių.

Klientus pritrauks ne tik žemos kainos, bet ir įvairios naujovės. Įmonėje bus teikiama palyginus sena ir šioje rinkos dalyje gerai žinoma, bet labai vertinga ir reikalinga paslauga – patiekalų pristatymas į namus ar kitą patogią vietą.

Užsisakyti maistą į jiems patogią vietą klientas galės trimis būdais:

Šia paslauga įmonė gaus dalį pajamų į pelno biudžetą. Tai dar vienas pranašumas prieš konkurentus. Taigi manau, kad kavinė “Chomp‘s” teikiami patiekalai ir paslaugos palankiai bus vertinamos vartotojų.

Mano kavinei reikia išsiaiškinti, ar rinka yra funkcionuojanti, ar ne.

Funkcionuojanti rinka yra reali rinka - tai rinka, kurioje realiai vyksta pirkimo-pardavimo procesas.

pravažiuojantys pro šalį vairuotojai ir jų palydovai;

aplinkinių (ir nebūtinai) miestų gyventojai, rengiantys čia pobūvius.

Rinkos tyrimui įmonė naudos pirminius duomenis, kurie yra naudojami konkrečiai problemai spręsti. Gali būti tokie pirminių duomenų rinkimo metodai: stebėjimas, apklausa, eksperimentas. Įmonė, tirdama rinką, naudos stebėjimo metodą. Todėl įmonės vadovybė turi nuolat stebėti aplinką bei joje vykstančius pokyčius ir į juos reaguoti, prie jų prisitaikyti.

Išoriniai (makroaplinkos) veiksniai yra tik sąlygos, kurių įmonė kaip ir negali pakeisti, tačiau privalo įvertinti, nes jie turi įtakos verslui.

Socialinę-kultūrinę aplinką pirmiausia apibūdina demografiniai rodikliai. Taip pat įvertinant socialinę-kultūrinę aplinką, įmonei svarbu laiku pastebėti kultūros raidos tendencijas ir teisingai įvertinti jų teikiamas galimybes bei galimas grėsmes. Kitaip sakant, reikia atsižvelgti į stilių ir madą. Šie faktai nors netiesiogiai, bet labai stipriai įtakoja įmonės veiksmus. Norint efektyviai reaguoti į socialinius-kultūrinius, ypač į jų pasikeitimus, būtina nuolat juos stebėti, įvertinti ir nukreipti įmonę norima linkme.

  • Verslas Verslo planai
  • 2015 m.
  • Lietuvių
  • 40 puslapių (7308 žodžiai)
  • Universitetas
  • Verslo verslo planai
  • Microsoft Word 88 KB
  • Kavinė Kaune verslo planas
    10 - 3 balsai (-ų)
Kavinė Kaune verslo planas. (2015 m. Lapkričio 03 d.). http://www.mokslobaze.lt/kavine-kaune-verslo-planas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 07 d. 16:34