Kavinė praktika


Vadybos praktikos ataskaita. Įvadas. Įmonės veiklos apibūdinimas. Įmonės valdymas ir darbuotojų pareigybinės funkcijos. Teisinė aplinka. Personalo valdymo bruožai, darbo sutartis, darbuotojų motyvavimas ir kontrolė. Įmonės trumpalaikiai ir ilgalaikiai planai, plėtros galimybės bei veiklos perspektyvos. Praktikos tikslai ir nauda. Išvados. Literatūra.


organizuoja kasdieninį įmonės darbą: tvarko dokumentus, apdoroja gautą informaciją, kontroliuoja darbuotojus,

organizuoti kasdieninį įmonės darbą: tvarkyti dokumentus, apdoroti gautą informaciją, perduoti vadovo nurodymus, kontroliuoti jų vykdymą, atliekti kitus vadovo pavedimus;

organizuoti kavinėje priėmimus, bendrauti su klientais, informuoti juos apie kavinėje teikiamas paslaugas;

Atsako už elektros prietaisų ir kitų pavojingų prietaisų teisingą eksploataciją. Griežtai laikosi darbo saugos reikalavimų.

Priima naujai atvežtus alkoholinius gėrimus. Laikosi prekybos alkoholiniais gėrimais taisyklių.

Kiekvieną vakarą sutvarko ir išsiurbliuoja salę, prižiūri ir laisto gėles.

Turi žinoti visus patiekalus, jų ruošimo technologiją, sudėtį, kainas, visus gėrimus, gerai išmanyti ir taikyti visus patiekalų bei gėrimų pateikimo būdus.

Maitinimo įmonėje kontaktus tarp lankytojų ir aptarnaujančio personalo padeda palaikyti salės darbuotojai: padavėjai ir barmenai. Todėl visų pirma nuo jų bendravimo kultūros priklauso geros atmosferos sudarymas bei lankytojų nuotaika. Ir padavėjui, ir barmenui keliami vienodi reikalavimai: jie privalo būti geros sveikatos, dėmesingi, komunikabilūs, turėti gerą klausą, mokėti bendrauti su žmonėmis. Be to, jie turi būti išradingi, žinoti patiekalų bei gėrimų ruošimo technologiją.

Kavinėje ar restorane aptarnavimo lygį nulemia ne tik patiekalų kokybė ir patiekimas, bet ir mokėjimas sutikti lankytojus, pasiūlyti gėrimus, padėti svečiams, ypač tiems, kurie nemoka kalbos, padėti išsirinkti patiekalus, gėrimus ir kt.

Padavėjo pareiga – išpildyti kliento norus kuo geriau ir greičiau. Ir padavėjas, ir barmenas turi gerai žinoti užkandžius, valgius, gėrimus. virtuvės ir prekybos salės įrenginius.

Padavėjo ir barmeno profesija įpareigoja juos būti inteligentiškais. Jie turi mokėti bent vieną užsienio kalbą, greitai bei tiksliai skaičiuoti.

Profesionalus taktas ir kantrybė abiems yra būtini. Padavėjas turi turėti gerą atmintį: turi mintinai žinoti patiekalų ir gėrimų pavadinimus, jų kainas, turi greitai prisiminti lankytojo užsakymą.

Į bet kokį lankytojo netaktiškumą bei grubumą padavėjas neturi teisės atsakyti tuo pačiu. Didelį dėmesį padavėjas turi skirti grakščiai eisenai.

Salės darbuotojai turi būti ne tik malonūs, mandagūs, paslaugūs ir komunikabilūs, bet ir turi būti apsirengę tvarkingais ir švariais drabužiais.

Direktorius turi reaguoti į vyriausybės nutarimus, juridinius aktus, kurie skirstomi į:

Kavinės „La Crepe” veiklą reglamentuoja šie Lietuvos Respublikos įstatymai ir teisiniai aktai:

Kavinė praktika. (2013 m. Lapkričio 05 d.). http://www.mokslobaze.lt/kavine-praktika.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 04 d. 00:05