Kavinė Rokana verslo planas


Vadybos verslo planas.

Santrauka. Verslo aprašymas. Verslo srities aprašymas. Steigiamos įmonės rūšis. Įmonės tikslai ir uždaviniai. Marketingas. Rinkos apžvalga. Rinkos dalies išskirimas. Konkurencijos analizė. Marketingo planas. Kainų politika. Pardavimo strategija. Reklama ir rėmimas. Gamyba. Gamybos paslaugų aprašymas. Vietos analizė. Patalpos. Įrengimai. Savininkai ir valdytojai. Įmonės valdymo struktūra. Rizikos vertinimas. Finansai. Reikiamos lėšos ir jų panaudojimas. Nenuostolingo taško analizė. Prognozuojami ekonominiai rodikliai. Išvados. Litartūra.


Darbo objektas – naujai steigiama kavinė „Rokana“.

Darbo tikslas – parengti kavinės „Rokana“ verslo planą.

Verslas turėtų būti sėkmingas dėl šių priežasčių: nedaug konkurentų ir tam tikras pranušumas prieš juos. Kavinė įsikuręs geroje vietoje, parenkami patikimi partneriai, reklama pakankamai efektyvi, kad galėtų sudominti

Verslo įkūrimui būtų panaudotas nuosavas kapitalas 80000 Lt., jį gausiu pardavusi tėvų dovanotą mišką.. Likusią dalį pinigų t.y. 100000.00 Lt žadu imti iš banko paskolą su 12 % metinių palūkanų.

Mano ketinimas – įsteigti Rokiškio cente kavinę. Įkurti kavinę būtent šioje vietoje idėja kilo todėl, kad tai yra gana perspektyvus verslas, ir geras pasiūlymas vartotojams. Ši kavinė bus tokia vienintelė Rokiškio centre. Tai šiuolaikiško stiliaus moderni kavinė, talpinanti apie 120 žmonių. Kavinė turi 2 sales, viena iš jų įrengta rūsyje, ten telpa net 80 žmonių.. Kita patalpa kuri randasi pirmame aukšte yra mažesnė, joje telpa 40 lankytojų. Pirmoje kavinės salėje daug erdvės, šviesu, modernios detalės interjerui suteikia intrigos ir nerūpestingumo įspūdį.

Pagal Lietuvos Respublikos (LR) įmonių įstatymo 6 straipsnį, galima steigti šių rūšių įmones:

egzistuoja ribotą laikotarpį t.y. savininkui mirus įmonė uždaroma;

šių įmonių savininkai moka santykinai mažesnius mokesčius;

Taigi kavinės “Pagunda” rinką galima priskirti funkcionuojančiai, nes vyksta patiekalų pirkimas ir pardavimas.

pirkėjų kainų lygis ir kt.

socialinio draudimo mokesti (SODRAI) – 30,98 (;

pridėtinės vertės mokestis (PVM) - 21 ( nuo pardavimo kainos;

Konkurentus galima suskirstyti į dvi grupes: stambias ir smulkias bei vidutines įmones.

picerija “Submarinas” - ši picerija įsikūrusi prekybos centre Rokiškio centre. Strateginiu požiūriu yra geroje vietoje, nes daugelis žmonių užsukę į piceriją gali aplankyti įžymias Rokiškio miesto vietas. Vienas minusas tas, kad darbo laikas yra gan trumpas ir ten nepriimami užsakymai, bankėtai ir t.t.

Rinkos tyrimus atlikau stebėjimo būdu. Stebėjimo tikslas buvo patirties apibendrinimas ir iškeltų įspėjimų patikrinimas. Lankydamasi minėtuose baruose pastebėjau, kad daugelyje jų stinga reklamos, malonaus aptarnavimo, aukštos patiekalų bei gėrimų kainos. Taigi stebėjimo metu pastebėjau, kad visos įmonės turi teigiamų pliusų ir minusų. Įmonių įvertinimas pagal įvairias lyginimo sritis parodė, kad mažiausiai pavojingas konkurentas yra kavinė “Pagunda”. Nemažai svarbus konkurentas pasirodė esanti picerija “Senas Grafas”. Palyginus savo įmonę su kitomis išvardintomis, matau, kad mano įmonė, stengdamasi atlikti visas pareigas ir darbus kokybiškai, duos gerų rezultatų ir tuo būdu bus lankoma ir mėgiama lankytojų. Taigi, kavinė didelių konkurentų neturės, kadangi kavinių greta nėra ir steigiama tokia kavinė yra pirmoji, kuri siulys patiekalų pristatymą į namus.

Kavinėje "Rokana" kainos bus vidutiniškos. Kiekvieną dieną bus ruošiami kompleksiniai pietūs, kurių kaina bus neaukšta. Į juos įeis: dienos sriuba, antras patiekalas, gėrimas. Taigi čia pietauti galės ir šio bei aplinkinių miestelių dirbantys gyventojai per pietų pertrauką.

Kavinės meniu yra pateiktas pirmame priede. Kavinės siūlomas patiekalų ir gėrimų

asortimentas nuolat šiek tiek keisis, tačiau pateikiu bazinį kavinės meniu (gėrimai nepateikiami).

perkant dideliais kiekiais, n-ąjį patiekalą įsigyti nemokamai (dažniausias taikoma alkoholiniams gėrimams);

siūlomi kuponai su nuolaidomis (siūlomi 10 % nuolaida, kitaip nėra efektyvu) klientams laimėti;

Kavinėje „Rokana“ kaip ir kiekvienoje kitoje įmonėje bus siekiama pelno. Įvairiais būdais kavinė bandys privilioti kuo daugiau klientų ir taip kilti aukštyn.

Reklama “Internete” šiuolaikiniam žmogui daro įspūdį, todėl kavinė naudoja šiuos būdus:

reklamuojami kavinės patiekalai, kokie vykdomo užsakymai, kokios teikiamos paslaugos, kokios vyksta akcijos ir t.t.;

  • Vadyba Verslo planai
  • 2016 m.
  • Lietuvių
  • 57 puslapiai (9721 žodis)
  • Kolegija
  • Vadybos verslo planai
  • Microsoft Word 121 KB
  • Kavinė Rokana verslo planas
    10 - 7 balsai (-ų)
Kavinė Rokana verslo planas. (2016 m. Gegužės 18 d.). http://www.mokslobaze.lt/kavine-rokana-verslo-planas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 10 d. 16:47