Kavinė - sūrinė verslo planas


Vadybos verslo planas.

Verslo plano santrauka. Verslo projekto aprašymas. Idėja. Verslo srities aprašymas tikslas, misija, vizija. Produkto aprašymas. Rinkodara. Rinkodaros analizė. Konkurentų analizė. Rinkodaros strategija kainų politika, pardavimų strategija, rėmimas. Rinkodaros biudžetas. Gamyba. Gamybos proceso aprašymas. Vieta. Patalpos. Įranga. Transportas. Tiekimas. Vartotojų aptarnavimas. Veiklos organizavimas laike darbo laikas, darbo grafikai/ pamainumas, gamybos ciklas Sandėliavimas. Personalas. Darbuotojų atlyginimo nustatymas. Darbuotojų motyvacija. Finansinis planas. Darbo užmokesčio paskačiavimas. Ilgalaikis turtas. Pradinės išlaidos. Finansiniai poreikiai ir šaltiniai. Kredito valdymas. Kredito grąžinimas. Veiklos sąnaudos (kaštai). Įplakų prognozė. Rizikų analizė. Įmonės tesinės formos pasirinkimas ir pagrindimas. Išvados.


Šio verslo plano tikslas – sukurti tinkamą verslo planą, kuris būtų pelningas bei naudingas visuomenei. Lietuvoje vis daugėja kavinių, barų, restoranų ir kitų viešojo maitinimo įstaigų, todėl vienas iš svarbiausių prioritetų yra pritraukti klientus nauja idėja. Mūsų idėja yra įkurti Vilniaus senamiestyje jaukią sūrinę-kavinė, kurioje klientai galės ne tik paskanauti įvairiausių rūšių sūrių, padegustuoti vynus, bet ir jaukiai praleisti laiką geros kompanijos ir gyvos muzikos (jazz‘o) kurinių aplinkoje. Įmonės pagrindinis tikslas – kuo geriau tenkinti klientų poreikius, suteikiant jiems galimybę jaukiai ir gražiai praleisti laiką sūrinėje. Šiuo tikslu kavinė steigiama Vilniaus senamiestyje ir, manoma, kad jos pagrindiniai lankytojai bus turistai bei poilsiautojai tiek iš Lietuvos, tiek iš užsienio valstybių.

Lietuva nuo senų laikų garsėja savo nuostabaus skonio sūriais bei jų įvairove. Tikrai ne daug lietuviškų produktų yra užėmę jiems pelnytai priklausiančias vietas užsienio rinkoje, tačiau lietuviškas sūris yra jų gretose. Savo kokybe bei populiarumu pasaulyje lietuviškas sūris niekuo nenusileidžia olandiškam sūriui. Nenuostabu, kad Vilniuje įsikūrusi sūrinė-kavinė atras savo klientą.

Sūris ir vynas yra nepakeičiamas derinys gurmanams. Sūrinė-kavinė išsiskirs 3 punktais: dideliu įvairių skonių lietuviškais sūriais, skirtingais plataus asortimento vynais, gamintais kaip Lietuvoje, taip ir užsienyje, kadangi lietuviškas vynas nėra toks ypatingas ar geras, o sūrinė turėtų išsiskirti siūlomu produktų gausa, kokybe bei pasirinkimu bei gyva jazz‘o muzika. Visa tai sukurs išskirtinę jaukią, „lounge“ atmosferą, kurioje galima skanauti sūrius, sėdėti draugų būryje kalbant aktualiomis temomis ramioje aplinkoje bei pailsėti siela ir kūnu.

Kiekvienas žmogus mėgsta kartas nuo karto apsilankyti kavinėje, ar su draugų kompanija ar darbo reikalais. Dabar tai yra ne problema, kadangi kavinių ir barų skaičius pastaraisiais metais ženkliai padidėjo, ypač didžiuosiuose miestuose. Visai neseniai pasikeitus valiutos kursui, žmonės pradėjo bijoti staigaus kainų pokyčio, tačiau pastarojo laiko praktika įrodo, kad žmonės nėra linkę atimti iš savęs malonumo lankytis kavinėse, restoranuose bei baruose. Steigiamų kavinių sėkmė labiausiai priklauso nuo jų dislokacijos vietos, tinkamai vykdomos kainų politikos (reikia labai atidžiai sekti konkurentus) bei tinkamo aptarnavimo. Šioje verslo šakoje tvyro labai didelė konkurencija, todėl kiekviena naujai atidarytos kavinės idėja turi būti kažkuo ypatinga, įdomi ir patraukli.

Mūsų kavinė bus steigiama Vilniaus senamiestyje, kur yra milžiniška konkurencija, tačiau mes siūlysime klientams kitokią aplinką ir patiekalus. Pirmiausia steigiant kavinę bus atsižvelgiama į kokybišką, tinkamą šiai vietai aptarnavimą. Būsimi padavėjai turi puikiai išmanyti viską apie mūsų siūlomus vynus bei sūrius, galėdami kiekvienam klientui pasirinkti tinkamą sūrio/ vyno derinį, konsultuoti apie gamybos procesus bei skonio ypatumus. Tam, prieš atidarant sūrinę, potencialus sūrinės darbuotojai bus apmokomi visų šių subtilybių. Jiems bus rengiami paruošiamieji kursai. Į šią sritį būtina investuoti dalį lėšų, nes nuo vietos prestižiškumas, nuo kurio priklausys ir kainų politika priklauso nuo kokybės visame kame, pirmu atveju ir nuo aptarnavimo kokybės. Personalas bus renkamas labai skrupulingai, kadangi sūrinė skirta ne tik lietuviams, bet labiausiai užsieniečiams. Sūrinės darbuotojai privalės kalbėti užsienio kalbomis, už ką sūrinės steigėjai pasiruošę mokėti daugiau. Sūrinės patenkinti bei kvalifikuoti darbuotojai yra sūrinės vizitinė kortelė, tokia investicija atsipirks su kaupu.

Antra, tai yra patiekalų išskirtinumas. Mūsų sūrinėje-kavinėje bus siūlomi patiekalai savo sudėtyje turintys kažkokių lietuviškų sūrio gaminių. Kitokie patiekalai sūrinėje siūlomi nebus, kadangi per didelis pasirinkimas bei konkretaus skiriamojo ženklo nebuvimas priveda prie neigiamų rezultatų, sūrinė galės „prarasti savo veidą“ (išskirtinumą) ir prapulti kitų maitinimo įstaigų gausoje. Mes kontroliuosime sūrio tiekėjus, jie turės teikti sūrinei tik aukščiausio lygio sūrius. Sūrinė turės labai didelį lietuviškų sūrių pasirinkimą, o klientai visada turės galimybę užsisakyti bet kokį lietuvišką sūrį užkandai.

  • Vadyba Verslo planai
  • 2016 m.
  • Lietuvių
  • 41 puslapis (8882 žodžiai)
  • Kolegija
  • Vadybos verslo planai
  • Microsoft Word 201 KB
  • Kavinė - sūrinė verslo planas
    10 - 3 balsai (-ų)
Kavinė - sūrinė verslo planas. (2016 m. Kovo 30 d.). http://www.mokslobaze.lt/kavine-surine-verslo-planas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 05 d. 02:39