Kavinė verslo planas (2)


Maisto technologijos verslo planas. Verslo aprašymas. Verslo idėja. Kryptys. Charakteristika. Paslaugos. Rinkos tyrimas. Tendencijos rinkoje. Vartotojai. Konkurentai. Gamybinė veikla. Valdymas.Finansai. Literatūra.


Firma UAB “KEBABAS” planuoja tapti patikimiausia maistą gaminančia ir tiekiančia įstaiga Alytuje, užtikrinant kokybišką aptarnavimą ir klientų poreikių tenkinimą.

Firma UAB “KEBABAS” turi nusistačiusi tokius artimiausius tikslus:

Užmegzti ilgalaikius patikimus ryšius su siuntėjais ir gavėjais (užsakovais);

Praplėsti savo rinką visoje Lietuvoje.

“KEBABAS” įmonės tipas – uždaroji akcinė bendrovė, turinti juridinio asmens teises. Asmeniniai motyvai, kurie nulėmė pasirinkimą kurti uždarąją akcinę bendrovę tai yra noras pagerinti savo finansinę būklę tuo pačiu metu tenkinant klientų poreikius.

UAB – ribotos turto atsakomybės įmonė, turinti juridinio asmens teises, kurios įstatinis kapitalas padalytas į dalis – akcijas. Uždarųjų akcinių bendrovių įstatinis kapitalas negali būti mažesnis kaip 10 000Lt. Akcijos platinamos uždaruoju būdu, o akcininkų skaičius ne daugiau kaip 100 žmonių.

Įmonės UAB “KEBABAS” akcijos priklauso 2 akcininkams. Įstatinis kapitalas yra 60 000Lt.

Įmonės steigimo vieta Naujoji g. 3, Alytus. UAB “KEBABAS” planuojama įkurti dviejų aukštų plytiniame name, abiejuose aukštuose. Patalpas reikia tik įrengti, t. y. supirkti reikialingus baldus, bei darbui reikalingas priemones. Prie pastato yra plotas, kurį šiek tiek pertvarkius bus įrengta automobilių stovėjimo aikštelė.

Ši įmonės steigimo vieta pasirinkta todėl, kad toje vietoje niekur nėra kavinių ar kitų panašaus pobūdžio įstaugų.Taip pat yra gan patogios nuomos sąlygos.

UAB “KEBABAS” asortimentas gana platus. Nors laikui bėgant tikimasi jį dar labiau išplėsti. Pradžioje pagrindiniai siūlomi produktai bus karšti patiekalai. Tuo pačiu bus pasiūlyta įvairių rūšių nealkoholinių gėrimų, kavos bei arbatos, salotų. Vėliau ruošiamasi prekiauti ir alkoholiniais gėrimais, taip pat bus sugalvota pateikti nuojų maisto prekių.Vėliau planuojama teikti maistą ir į namus.

Didesnio vartotojų antplūdžio tikimasi prieš šventes arba jų metu. Kuriamos įmonės prekės išsiskirs kokybiškumu, naujumu, gera, patrauklia išvaizda.Pagrindinis patiekalas užkepėlės gaminamos pagal specialius receptus, kelių rūšių, užkepėlės bus ne tik patrauklios išvaizdos, bet ir puikaus skonio. Todėl manau, kad vien dėl šių priežasčių sulauksime nemažo klientų dėmesio. Tam įtakos turės ir malonus kvalifikuotas aptarnavimas, tarnautojų komunikabilumas, mokėjimas bendrauti, jauki atmosfera.

Stengiantis suteikti jaukumo vidaus interjerui, dominuos žalia ir raudona spalva. Jas bus stengiamasi parinkti tokio tono ir tokių atspalvių, kad nesusidarytų didelis kontrastas. O pasirinktos šios spalvos todėl, kad, kaip žinoma, jos turi didelį poreikį žmonių psichikai. Žalia spalva – tai jaukumo pojūtis, nusiraminimas, atsipalaidavimas. O raudona – sukelia apetitą, didina alkio reflekso pojūčio aštrumą.

Kavos, arbatos, nealkoholinių gėrimų, saldumynų, salotų ir kt, siūlomų prekių kainos nuo konkurenų skirsis mažai, tačiau pagrindinio produkto kaina bus mažesnė negu kitų siūlomų prekių. Laikui bėgant bus stengiamasi visų prekių kainas sumažinti iki minimumo, kiek tai bus įmanoma nepatiriant nuostolių.

Pirkėjus tikimasi patraukti ne tik žemomis kainomis, bet ir įvairiomis naujovėmis. Įmonėje bus teikiama palyginus nauja ir šioje rinkos dalyje mažai žinoma, bet labai vertinga ir reikalinga paslauga – patiekalų pristatymas į namus. Tikimasi, kad vartotojai mielai ja naudosis, nes dauguma šios rinkos vartotojų – novatoriai ir palankiai priima naujoves.

Šia paslauga įmonė planuoja gauti dalį pajamų į pelno biudžetą. Tai bus dar vienas pranašumas prieš konkurentus. Taip pat bus stengiamasi savo prekes modifikuoti ir tai bus stengiamasi daryti taip, kad sumažėtų sąnaudos, o kaina nesikeistų arba, kad vartotojas neprieštarautų kainų pakilimui.

Dėl finansinių apribojimų įmonės prekių asortimentas pradžioje bus siauras. Produktai bus gaminai nedideliais kiekiais, bus stebima pirkimo paklausa, vartotojų apsilankymo skaičius, užsakymų į namus kiekiai, taikomos apklausos, tiriami atsiliepimai apie pateikiamą produktą. Ir tik visiškai ištyrus visą rinką, atsiliepimai apie pateikiamą produktą. Ir tik visiškai ištyrus visą rinką, kurioje įsikūrusi įmonė, bus plečiama rinka, gamyba ir formuojamas platesnis asortimentas.

Taigi manau, kad UAB “KEBABAS” teikiamos prekės ir paslaugos bus palankiai vertinamos vartotojų.

Rinka – tai vieta kur vyksta mainai. Rinkos tyrimas – svarbiausias marketingo tyrimo etapas, apima duomenų rinkimą ir analizę, rinkos segmentavimą.

Kavinė verslo planas (2). (2015 m. Spalio 20 d.). http://www.mokslobaze.lt/kavine-verslo-planas-2.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 07 d. 14:41