Kavinės baro verslo planas


Verslo planas baras. Baro ikurimas. Kuo nustebinti kavines lankytojus. Verslo planas baro. Verslo plano pavizdys baras. Kavines baro įkurimas. Baro isplanavimai kavineje. Kaviniu baro breziniai. Valstybinis reguliavimas kavinem. Ar galima reguloti kaina kavine baras.

Marketingo verslo planas. Santrauka. Įvadas. Įmonės aprašymas. Bendra informacija. Komercinė ūkinė veikla. Verslo raida. Finansinė būklė. Projekto aprašymas. Projekto idėja. Ketinimų įgyvendinimo sąlygos. Projekto nauda. Aplinkos analizė. Įstatyminė aplinka. Valstybinis reguliavimas. Makroekonominė ir šakos aplinka. Rinkos analizė. Rinkodaros planas. Įmonės veikla ir šio projekto tikslai. Rinkos dalyvių keliami reikalavimai. Produktai. Kainodara. Produkto analizė. Technologinis procesas. Kaina. Valdymas ir personalas. Savininkai ir vadovai. Personalo funkcijos ir atsakomybė. Atlyginimai funkcijos ir atsakomybė. Rizikos analizė. Finansinė rizika. Valdymo rizika. Išorinė rizika. Finansų planas. Investicijų poreikio prognozė. Paskolos padengimo galimybių analizė. Pajamų ir pelno prognozė. Pinigų srautų prognozė. Išvados. Literatūros sąrašas.


Pateiktus įmonės ir projekto aprašymą galime apibendrinti, kad kavinė – baras „Vishtas“ bus įkurta Klaipedoje, miesto centre. Kavinė – baras teiks maitinimo paslaugas darbo dienomis ir savaitgaliais. Klientų pageidavimu kavinėje bus rengiami šventiniai vakarai, verslo vakarėliai ir pan. Savaitgaliais bus organizuojami muzikiniai vakarai. Kavinė – baras turėtų nustebinti lankytojus jaukiu, nauju interjeru, sveiku bei kokybišku maistu, bei siūlomais renginiais, akcijomis.

Išanalizuovus įmonės aplinkas, produkto ir rizikos analizę galime teigti, kad prie mūsų įmonės įkūrimo, valstybė prisideda tik tiek, jog ketiname įsiregistruoti į Valstybinę mokesčių inspekciją. Taip pat ketiname gauti visus Klaipėdos miesto savivaldybės leidimus. Beto šiuo metu Lietuvoje laisvų darbo vietų pasiūla yra maža, todėl darbuotojus rasti bus nesunku. Visus įrengimus, kurių reikia baro atidarymui ( išskyrus pastatą ir automobilį), pirksime naujus iš gamintojų. Pateiksime platų valgeraštį, nuo įvairiausių šaltų patieklų iki gausybės karštų patiekalų ir užkandžių, bei įvairių alkoholinių ir nealkoholinių gerimų. Kalbant apie rizika, galima teigti, kad pagrindinis rizikos veiksnys – konkurecija.

Kavinės baro verslo planas. (2013 m. Birželio 26 d.). http://www.mokslobaze.lt/kavines-baro-verslo-planas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 10 d. 11:09