Kavinės kainodaros politikos formavimas


Kaip apskaiciuoti patiekalo kaina. Patiekalų kainos. Patiekalo savikainos apskaiciavimas. Patiekalu savikaina. Kainodaros formavimas. Patiekalu kainu. Patiekalo kainos apskaiciavimas. Kavines kainodara. Maitinimo istaigos konkurencijos vertinimas kursinis. Kainodaros formavimas maisto imoneje kursinis.

Ekonomikos diplominis darbas. Įvadas. Kainodaros politikos įtaka maitinimo įmonės verslui teoriniu aspektu. Kainų nustatymo procesai. Kainodaros tikslai. Veiksniai darantys įtaką kainodaros sprendimam. Vidiniai veiksniai, turintys įtakos kainodaros sprendimams. Išoriniai kainodaros proceso veiksniai. Kainų politikos reikšmė rengiant kainodaros strategiją. Kainodaros politikos taikymo įpatumai. Naujų produktų kainos strategija. Kavinėje “užupio kavinė” kainodaros politikos formavimas. Uab “užupio kavinė” pristatymas. Kainodaros politikos įvertinimas kavinėje „užupio kavinė“ esamomis sąligomis. Kalkuliavimo metodų įvertinimas kavinėje “užupio kavinė”. Kavinės „užupio kavinė“ ir konkurentų kainų lyginimas. Kainų politikos įvertinimas kavinėje “užupio kavinė“. Išvados ir siūlymai. Summary. Literatūra. Priedai.


Tinkamas patiekalų kainos nustatymas yra vienas iš didžiausių galvosūkių maitinimo įmonių vadybininkams. Kaina ekonomine prasme yra pagrindinis rinkos subjektų mainų reguliavimo mechanizmas. Nustačius deramas patiekalų kainas, galima padengti sąnaudas ir gauti pelną, pritraukti ir išlaikyti vartotojus, palaikyti paklausos ir pasiūlos pusiausvyrą piko ir nuosmukio laikotarpiais. Šių funkcijų svarba įpareigoja maitinimo įmones skirti deramą dėmesį kainodarai.

Nustatant patiekalų kainas, atsižvelgiama į bendruosius kainodaros veiksnius: patiekalų gamybos sudėtingumą, paklausos elastingumą, vartotojus ir kaštus. Nuo paklausos paprastai priklauso maksimali patiekalų kaina, o minimalią kainą nulemia patiekalų gamybos kaštai. Taigi, išsamiau šiuos klausimus tikslinga išsiaiškinti atliekant rinkos tyrimus, įvertinti patiekalų paklausą, ir apskaičiuoti pajamas, kurias gautų įmonė, esant didesnei kainai, bet mažesniam parduotų patiekalų kiekiui, ir mažesnei kainai, bet didesniam parduodamų patiekalų kiekiui. Taigi, patiekalų kainos dydis įtakoja su patiekalų paklausa susijusius ir kitus dalykus: darbuotojų skaičių, reikiamų žaliavų kiekį, įrengimų našumą, sandėliavimo išlaidas. Tokia priklausomybė patvirtina patiekalų tinkamos kainos nustatymo svarbą ir apibrėžia temos aktualumą. Kavinėje ,,užupio kavinė“ nėra nusistovėjusios kainodaros politikos. Kavinėje ,,užupio kavinė“ teisingas kainos nustatymas įvardintas kaip problema. Šios problemos sprendimo radimas yra vienas iš darbo tikslų.

Darbo tikslas - įvertinti kainodaros procesą kavinėje ,,užupio kavinė“ ir pasiūlyti galimas tobulinimo kryptis.

Tyrimo objektas – uab ,,užupio kavinė”, kavinėje ,,užupio kavinė” kainodaros politikos formavimas.

Kavinės kainodaros politikos formavimas. (2012 m. Kovo 26 d.). http://www.mokslobaze.lt/kavines-kainodaros-politikos-formavimas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 05 d. 22:44