Kavinės kūrimas ir valdymas. Marketingas


Kavines valdymas. Kavines valdymo struktūra. Kavines kurimo planas. Kavines valdymo schema. Kaip valdyti kavines. Kaviniu kursiniai. Kaip valdyti kavine. Kavine kursinis. Kavines verslo plano kurimas. Kavines marketingo strategija.

Ekonomikos kursinis darbas. Įvadas. Paslaugų esmė, savybės ir klasifikacija. Paslaugų marketingo ypatumai. Paslaugų įmonių marketingo strategijos. Prekes lydinčios paslaugos. Kavinės kūrimas ir valdymas. Kavinės kūrimas. Maisto prekių kainos ir nuolaidos. Marketingo galimybių įvertinimas. Išvados. Literatūra. Nors tarp prekių ir paslaugų išryškėja kai kurie skirtumai, tačiau prekės yra ne tik fiziniai veiksmai, bet ir paslaugos.


Nors tarp prekių ir paslaugų išryškėja kai kurie skirtumai, tačiau prekės yra ne tik fiziniai veiksmai, bet ir paslaugos.

Išsivysčiusiose šalyse paslaugų teikimas tapo vyraujančia ekonominės veiklos rūšimi. Paslaugų sektoriuje veikia daugybė įvairaus profilio ir dydžio įmonių, kuriose dirba apie du trečdalius visų darbuotojų, jame sukuriama apie 60-70% bendrojo vidaus produkto. Sparti paslaugų sferos plėtra, jos vaidmens ūkyje augimas būdingas ir Lietuvos ekonomikai.

Paslaugos kaip prekės savotiškumas, paslaugų rinkos ypatumai, joje didėjanti konkurencija buvo pagrindinės priežastys, nustatyti tikslią ribą tarp materialią, Daiktinę (fizinę), formą turinčių ir tokios formos neturinčių gaminių, vadinamų paslaugomis, nelengva. Šiuolaikinėje rinkoje vis dažniau pateikiamas prekės ir paslaugos derinys, kai daiktinę israišką turintis gaminys susiejamas su materialios išraiškos neturinčiu gaminiu - paslauga.

Visuotinai priimto paslaugos apibrėžimo nėra. Kiekvienas ekonominėje ar marketingo literatūroje pateiktas apibrėžimas vienaip ar kitaip yra ribotas, nes visada atsiranda veiklos rūšių, kurios visuotinai pripažįstamos paslaugomis, tačiau į vieno ar kito autoriaus siūlomą apibrėžimą netelpa. Paprastai apibrėžimuose akcentuojama viena ar kelios paslaugų savybės.

Kiekvieną iš paslaugos savybių būtina aptarti išsamiau, nes nuo jų priklauso paslaugų marketingo ypatumai.

1 schema: pagrindinės paslaugų savybės [. Gronroos ch. , servicemanagementand marketing: the moments oftruth in service compefition, new york: lexington books, 1990, p. ].

Neapčiuopiamumas. Neapčiuopiamų savybių turi daugelis prekių. Tačiau prekę galima laikyti paslauga tik tuomet, kai šios savybės ima vyrauti, Pasidaro gausesnės ir svarbesnės už apčiuopiamas. Todėl automobilio ar buto remontas, kompiuterinės sistemos įdiegimas ar turistinės kelionės organizavimas neabejotinai yra paslaugos, nors kai kurioms iš jų reikia gana nemažai ,,materialaus turinio (atsarginių dalių, įvairių medžiagų, transporto priemonių ir pan. ).

Vadinamųjų ,,grynų , Visai ar beveik neturinčių materialaus turinio, paslaugų yra palyginti nedaug (konsultacijos, mokymas, informavimas). Tokioms paslaugoms pakanka paties kliento dalyvavimo, o jų rezultatas gali neturėti jokios vizualios išraiškos - tai gali būti, pavyzdžiui, tik pasikeitęs kliento informuotumo lygis.

Nekaupiamumas. Daugelis paslaugų teikiamos ir vartojamos tuo pačiu metu (transportavimas, mokymas, kino filmo demonstravimas ir pan. ).

Kavinės kūrimas ir valdymas. Marketingas. (2011 m. Birželio 22 d.). http://www.mokslobaze.lt/kavines-kurimas-ir-valdymas-marketingas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 05 d. 16:42