Kavinės paslaugos gavėjo ir paslaugos tiekėjo tarpusavio ryšių tyrimas


Paslaugų kokybės elementai. Anketos apie kavines. Kavines tiekejai. Kavinės analizė. Kavines kursinis darbas. Kavines paslaugu vertinimas. Papildomos paslaugos kavineje. Kaviniu paslaugu kokybe. Kavines paslaugu kokybe. Kavines paslaugu kokybes vertinimas.

Vadybos kursinis darbas. Įvadas. Uab veiklos aprašymas. Vizija, misija ir tikslai. Paslaugų teikimo sistemos elementai. Vartotojų nuomonės tyrimas. Anketos analizė. Išvados. Literatūra. Priedai. Priedas. Instrumentariumas. Priedas. Anketa.


UAB yra kavinė – motelis įsikūręs Kupiškio – Rokiškio – Utenos kelių sankirtoje. Šią įmonę įkūrė UAB „Narjanta“ savininkai, kurie nusprendė plėsti savo veiklą ir pasinaudoję tinkamomis sąlygomis, tai padarė. Kavinė motelis įsikūręs patogioje klientams vietoje, kur susiduria pagrindinių Panevėžio apskrities miestų keliai.

Paslaugų sfera yra viena perspektyviausių, sparčiai besiplečiančių ūkio sferų. Nors paslauga turi daug paprastos prekės požymių, tačiau ji yra specifinė prekė. Paslaugos poreikis kuo toliau tuo labiau didėja. Tai skatina tokios priežastys kaip didėjantis gyvenimo intensyvumas, augantis visuomenės išsivystimo lygis. Dėl šių priežasčių vartotojams vis dažniau prireikia įvairių paslaugų. Todėl galima teigti, kad paslaugos paklausa kasdien vis didėja.

Įmonės norėdamos išlikti paslaugų teikimo rinkose turi pasitelkti įvairias priemones gerinant paslaugas ir jų kokybę. Paslaugų kokybę yra pagrindinis elementas pagal kurį vartotojas renkasi paslaugą. Tačiau nustatyti paslaugų kokybę yra labai sudėtingą, kadangi paslaugos yra labai specifinės ir kiekvienam vartotojui gali būti pateikiamos skirtingai. Paslaugų kokybės vertinimas yra viena iš aktualiausių šių laikų temų. Todėl šiame darbe bus taip pat analizuojama paslaugų kokybės vertinimas vartotojų ir tiekėjo tarpusavio ryšys ir paslaugų kokybė.

Kai kuriuos paslaugų marketingo elementus tyrinėja nemažai autorių. Lietuvoje šiuos elementus nagrinėja tokie autoriai kaip poželaitė, urbonienė, arimavičiūtė, palubinskas ir jucevičius. Ši tema tampa vis aktualesnė visų žmonių gyvenime, kadangi paslaugos tampa viena iš pagrindinių prekių.

Uab taip pat yra paslaugų teikimo įmonė, kuri teikia maitinimo bei apgyvendinimo paslaugas. Įmonės veikla yra sėkminga ir konkurencinga. Tačiau įmonė norėdama išlikti neturi stovėti vietoje. Norint išanalizuoti kaip įmonės klientai vertina uab „jantos“ paslaugų kokybę bus atliktas tyrimas.

Darbo objektas - uab paslaugos gavėjo ir paslaugos tiekėjo tarpusavio ryšys.

Darbo tikslas – atlikti tyrimą ir jo analizę apie uab paslaugos gavėjo ir paslaugos tiekėjo tarpusavio ryšį.

Darbo uždaviniai:

Išanalizuoti uab veiklą;

Atlikti anketinę apklausą apie uab teikiamas paslaugas ir jų kokybę, bei atlikti jos analizę.

Darbo metodai: mokslinės literatūros analizę; anketinė apklausa.

  • Vadyba Kursiniai darbai
  • 2012 m.
  • 18 puslapių (3351 žodis)
  • Universitetas
  • Vadybos kursiniai darbai
  • Microsoft Word 58 KB
  • Kavinės paslaugos gavėjo ir paslaugos tiekėjo tarpusavio ryšių tyrimas
    10 - 1 balsai (-ų)
Kavinės paslaugos gavėjo ir paslaugos tiekėjo tarpusavio ryšių tyrimas. (2012 m. Vasario 27 d.). http://www.mokslobaze.lt/kavines-paslaugos-gavejo-ir-paslaugos-tiekejo-tarpusavio-rysiu-tyrimas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 08 d. 20:20