Kavinės paslaugų pasiūlos tyrimas


Marketingo kursinis darbas. Įvadas. Paslaugos samprata, paslaugos savybės, paslaugų pasiūlą įtakojantys veiksniai. Paslaugų samprata. Paslaugų savybės. Paslaugų nematerialumas. Paslaugos neatsiejamumas. Kokybės nepastovumas. Paslaugos trumpalaikiškumas. Nuosavybės nebuvimas. Paslaugų pasiūlą įtakojantys veiksniai. Kavinės „mergelių užeiga“ pristatymas ir paslaugų pasiūlos tyrimas. Kavinės mergelių užeiga pristatymas. Kavinės „Mergelių užeiga paslaugų pasiūlos tyrimas. Kavinės „Mergelių užeiga paslaugų pasiūlos analizė. Išvados ir pasiūlymai. Literatūra. Priedai.


Tyrimo problema: Kokių veiksmų įmonė turi imtis, kad pritrauktų kuo daugiau klientų?

Tyrimo tikslas: įvertinti kavinės „Mergelių užeiga“ paslaugų pasiūlą.

Darbo uždaviniai:

1.apibėžti, kas yra paslauga;

2.išnagrinėti paslaugos savybes;

3.nustatyti paslaugų pasiūlą įtakojančius veiksnius;

4.pristatyti „Mergelių užeigos“ kavinę

5.pateikti išvadas ir pasiūlymus.

Tyrimo objektas: Kavinės „Mergelių užeiga“ teikiamos paslaugos.

Tyrimo metodai:

1.mokslinės literatūros analizė;

2.anketinė apklausa.

Kavinės paslaugų pasiūlos tyrimas. (2013 m. Lapkričio 05 d.). http://www.mokslobaze.lt/kavines-paslaugu-pasiulos-tyrimas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 09 d. 09:51