Kavinės rinkodaros planas (2)


Vadybos planas. Apie “Green’green’(verslo aprašymas). P kompleksas. Mikro makro veiksniai. Rinkos segmentavimas. Klasikinės strategija. Partizaninė strategija. Rinkodaros uždavinių schema. Išskirtinės vertės pasiūlymas.


Į Lietuvą vis didesniu greičiu žengia įprotis sveikai maitintis. Žmones yra pradėję vadovautis posakiu “ ką valgai-taip ir atrodai”. Todėl meniu vis dažniau papildo sveiki, natūralūs produktai. Greitas gyvenimo tempas ne visada leidžia pasilepinti sočiais bei sveikais pietumis namie, todėl alkį tenka numalšinti kavinėse. Tačiau nedaug Lietuvos miestų turi įsikūriusių kavinių, kuriose teiktų sveiką, natūralų maistą.

Įmonėje planuojama teikti sveiką ir natūralų maistą bei gėrimus. Vadovausimes šūkiu „VALGYK SVEIKAI-GYVENK ILGAI“. Žinoma, kavinėje bus galimybe pasimėgauti ir tradiciniais lietuviškais patiekalais, tokiais kaip cepelinai, tačiau didžioji meniu dalis bus orientuota į sveiką, ekologišką, šviežiai paruoštą maistą. Mūsų klientai galės ne tik skaniai pavalgyti, bet ir pailsėti nuo savo mažųjų džiaugsmelių: vaikų lauks žaidimų kambarys, taip pat salėje bus įtaisyti televizoriai, per kuriuos pietų metų vaikai galės žiūrėti filmukus. Taip pat kiekvieną šeštadienį vyks paskaitos apie sveiką gyvenimo būdą.

1P – paslauga. Mūsų įmonėje bus naudojama paslaugos koncepcija. Labiausiai vartotojų vertinamas dalykas yra paslaugos kokybė. Todėl mūsų kavinės “GREEN‘GREEN” užduotis – teikti kokybiškus ir unikalaus asortimento maisto produktus, bei sukurti jaukią atmosferą, kas padės suformuoti lojalių vartotojų grupę bei sukurti unikalų kavinės įvaizdį. Mūsų šalies maitinimo paslaugų rinka dar nėra persotinta tokio pobūdžio kavinėmis, todėl mes stengsimės teikti kokybišką bei originalią paslaugą, kuri pritrauktų žmones ir įskiepytų jiems norą sveikai maitintis. Kavinė gamins daugiausia sveiką maistą, tačiau bus keletas patiekalų ir tradicinių. Planuojama ekologiškiems patiekalams skirti 60 procentų meniu, tradiciniai lietuviški patiekalai (cepelinai, blyneliai ir kt.) užims 10 procentų, desertai-10 procentų, 20 procentų sudarys įvairiausi gėrimai. Didelis dėmesys bus skirtas pusryčių meniu (sveikuoliški omletai, įvairių vaisių bei daržovių kokteiliai ir daugybe kitų patiekalų). Tikimės, kad laikui bėgant susiformuos įprotis pusryčiauti mūsų kavinėje, kadangi tai bus puiki alternatyva sunkiam maistui (sumuštiniai, bandelės ir t.t.)

  • Vadyba Planai
  • 2016 m.
  • Lietuvių
  • 11 puslapių (1749 žodžiai)
  • Vadybos planai
  • Microsoft Word 59 KB
  • Kavinės rinkodaros planas (2)
    10 - 3 balsai (-ų)
Kavinės rinkodaros planas (2). (2016 m. Sausio 11 d.). http://www.mokslobaze.lt/kavines-rinkodaros-planas-2.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 11 d. 14:08