Kavinės verslas


Vadybos verslo planas. Santrauka. Verslo projekto aprašymas. Idėja. Verslo srities aprašymas. Misija, vizija. Rinkos apžvalga. Rinkodaros analizė. Pest analizė. Rinkos dalies išskyrimas (segmentavimas). Konkurentų analizė. Rinkodaros strategija. Rinkodaros biudžetas. Išlaidos. Gamyba. Gamybos proceso aprašymas. Vietos analizė. Patalpos ir įrengimai. Transportas. Žaliavos. Tiekėjai. Atsargų valdymas. Vartotojų aptarnavimas. Personalas. Darbo vietų analizė. Personalo darbo grafikas. Personalo verbavimas. Darbuotojų atlyginimo nustatymas. Darbuotojų motyvacija. Finansai. Lgalaikis turtas (pagrindinės priemonės). Pradinės išlaidos. Finansiniai poreikiai ir šaltiniai (ištekliai). Kredito valdymas. Kredito grąžinimas. Veiklos sąnaudos (kaštai). Įplaukų prognozė. Piniginių srautų prognozė. Pelningumo lūžio taškas. Pelningumo svyravimai. Rizikos įvertinimas. Alternatyvi veikla. Įmonės teisinės formos pasirinkimas ir pagrindimas. Įmonių rūšių apžvalga. Įmonių rūšių privalumai ir trūkumai. Išvados. Literatūra.


Šio verslo plano tikslas – išanalizuoti ar naujai įkurta pyragų kavinė „Saldu - Sūru“ galės sėkmingai plėtoti savo veiklą. Mūsų kuriamo verslo idėja – įsteigti kavinę, kuri pritrauktų vartotojus, savo išskirtinumu, skatintų kitokį gyvenimo būdą, o kartu sudomintų sveika gyvensena.

Naujai kuriamos kavinės stipriosios pusės siūlomo produkto išskirtinumas, prieinama kaina bei gera kokybė. Tačiau teks susidurti su kliūtimis – didelė priklausomybė nuo tiekėjų bei pakankamai didelė konkurencija su jau žinomais greito maisto restoranų tinklais. Segmentavimo pagalba išskyrę tikslinių vartotojų ratą, orientuojamės į studentus, moksleivius bei dirbančius asmenis, gaunančius vidutines pajamas.Mūsų pasirinktas rinkos segmentas yra pakankamai demografiškai stabilus, tad emigracija dėl prastesnių gyvenimo sąlygų neturėtų jo paliesti.

Restoranui atidaryti nepakaks akcininkų turimų lėšų (60000Lt), todėl imsime paskolą iš Vilniaus banko (SEB) (80000Lt). Atlikę finansinius skaičiavimus matome, kad atsipirkimo (lūžio) taškas turėtų būti pasiektas per pirmuosius įmonės gyvavimo metus. Skaičiavimai rodo, kad įmonės veikla numatoma gera, beveik efektyvi. Nesėkmės atveju pasiliekame galimybę perorientuoti veiklą į kitokio pobūdžio maitinimo įstaigą.

Kasdien tiek dirbantieji, tiek studentai pietų pertraukos metu eina pietauti arba į restoranus, arba į kavines. Kitokio laiko praleidimo per pietų pertrauka jie net neįsivaizduoja. Tereikia bet kurią savaitės dieną vakare ar pietų metu aplankyti bent keletą kavinių, restoranų ir

pastebėsime, kad žmonės gausiai jose lankosi. Tai gana ryškiai liudija žmonių eilės laukiant laisvo staliuko.

Mūsų kuriama kavinė „Saldu - Sūru“ yra specifinė ir išskirtinė tuo, kad specializuojasi tiek saldžių, tiek nesaldžių pyragų gamybos srityje. Kavinė steigiama Vilniaus senamiestyje, Trakų gatvėje. Greito maisto restoranų sostinėje yra gausu, pvz.: McDonalds, Hesburger, tačiau mūsų kavinė išsiskiria tuo, kad mūsų siūloma prekė yra tradiciniai, lietuviški pyragai, kurie yra sveiki ir gaminami iš apdorotų žaliavų, o ne iš pusfabrikačių.

Idėja įkurti būtent pyragų kavinę kilo vien dėl noro parodyti, kad greitas maistas nebūtinai turi būti žalingas sveikatai. Norėjome lietuviams priminti kokie yra tradiciniai mūsų šalies patiekalai ir parodyti, jog jie puikiai tinka, norint greitai užkąsti.

Be to, Lietuvoje ir visame pasaulyje pastebima sveikos gyvensenos populiarėjimo tendencija. Mūsų gaminami pyragai bus ne tik greitas, tačiau ir visiškai sveikas, toks kaip namuose gaminamas maistas.

Suformulavome pagrindinės restorano idėjas ir paslaugas:

1. Pyragai (saldūs: su džemais, uogomis ir t.t.; nesaldūs: su daržovėmis, grybais, vištiena ir t.t.);

2. Pakankamai platus pyragų asortimentas;

3. Gėrimai prie pyragų (kava, arbata, sultinys);

4. Jauki aplinka;

5. Malonus ir greitas aptarnavimas;

6. Savo darbą išmanantis personalas.

Žinoma, tikėtina, kad visų tikslų pasiekti vienu metu ir per trumpą laikotarpį nepavyks, tačiau juk svarbiausia nusibrėžti veiklos kryptis ir jų tendencingai siekti. Pirmasis tikslas – įsitvirtini rinkoje, manome bus pasiektas gana greitai, nes, kaip jau minėjome, greito maisto restoranų ar kavinių, kurios oreintuotųsi į sveiką gyvenseną nėra, nors pas konkurentus ir yra siūlomos kelios salotų rūšys. Dėl to tikimės, kad pavyks suburti ir lojalių klientų ratą – žmones, kurie nori greitai užkąsti, taipogi ir tuos, kurie rūpinasi savo sveikata. Dar daugiau, stengsimės pasiekti aukštą kokybės lygį, o tai tiesiogiai priklauso nuo virtuvės personalo bei žaliavų tiekėjų. Todėl būtina itin kruopščiai atrinkti kepėjus, kurie keps pyragus bei tiekėjus, kurie laiku pristatys žaliavas. Tuomet galėsime savo lankytojams siūlyti tik aukštos kokybės produktus. Galiausiai pasiekę šiuos tikslus galėsime sėkmingai konkuruoti maitinimo įstaigų sferoje ir žinoma - pelningai veikti.

  • Vadyba Verslo planai
  • 2015 m.
  • 52 puslapiai (7265 žodžiai)
  • Universitetas
  • Vadybos verslo planai
  • Microsoft Word 412 KB
  • Kavinės verslas
    10 - 4 balsai (-ų)
Kavinės verslas. (2015 m. Vasario 25 d.). http://www.mokslobaze.lt/kavines-verslas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 08 d. 08:10