Kavinės verslo planas (4)


Verslo verslo planas.

Verslo aprašymas. Įmonės SSGG SWOT analizė. Stipriosios pusės privalvumai. Rinkos apžvalga. Situacijos analizė. Konkurentų analizė. Kainodaros strategija. Rėmimo organizavimas. VISO metam 1 200 + 2 300 = 3 500lt. Viso 40. Mėnesisnis vidurkis 6 783. Darbuotojai ir darbo išlaidos. VISO į mėnesį. Viso metam. 153 080. Netiesioginių gamybos išlaidų apskaičiavimas. Iš viso išlaidų. ( 774 61 lt. Iš viso. Komunalinių mokesčių apskaičiavimas. Vandens poreikio apskaičiavimas. Vandens poreikis technologiniams reikalams. Vandens poreikis buitiniams reikalams. Vandens išlaidos mėnesiui. Išlaidos pusmečiui. VISO mėnesiui su šildymu be šildymo. Viso metam imant kad 5men metuose su sildymu ir 7 be sildymo. 000 Lt. Pirmos produktų pirkimo išlaidos. Gamybos apimties ir prekių apyvartos apskaičiavimas. Pardavimų suma Apskaičiuosime pesimistinį variantą. IŠ VISO 2 026 29lt Realistinis variantas pardavimų be PVM. VISO 6 074 74lt. Realistinis pardavimų variantas be PVM Realistinė produktų savikainos suma be PVM. 072 46 1. 507 22 79. 028 88 31. Realistiniai pardavimai be PVM +. 116 740. VISO metam 782 106 64 1 185. Mėnesinis vidurkis metams 65 175 553 98 825. Planuojamų gamybos sąnaudų suvestinė. Planuojamos veiklos sąnaudos. Pelno nuostolio ataskaita. Grynasis ataskaitinių metų pelnas paskirstymui GP. 268809 44 351 360. VISO 50236 22 8136. Rizikos įvertinimas. Rizikos mažinimas.


,,xxx“ – uždaroji akcinė bendrovė, būsimos naujos veiklos pobūdis – maitinimas. Įmonė savo veiklą planuoja pradėti 2014-03-01. Buveinė – xxx, Kaunas. Patalpos naudojamos pagal nuomos sutartį su įrenginiais. Nuosavos lėšos – 60 000 Lt.Įmonė nuosavybės teise priklauso fiziniam asmeniui – xxxx.

mažinti išlaidas (pasirinkti reikiamą darbuotojų skaičių, jų atlyginimo dydį bei reikiamą įrangą įsigyti mažesnėmis išlaidomis);

SANAUDŲ MAŽINIMAS - siekiant šio tikslo reikės:

pasirinkti tinkamą darbuotojų skaičių bei atlyginimo dydį.

POTENCIALIŲ KLIENTŲ RATO DIDINIMAS - norint tikslą įgyvendinti reikės:

naudoti reklamą (reklamą spaudoje, reklaminius bukletus).

darbo vietas aprūpinti reikiama įranga ir apšvietimo sistema.

Vidiniai (mikroaplinkos) veiksniai yra sąlygos, kurias įmonė turi įvertinti, nes jie tiesiogiai įtakoja įmonės veiklą. Įmonės mikroaplinką sudaro pirkėjai, partneriai ir konkurentai.

Kauno miesto centre, t.y. Senamiestyje ir Laivės alėjoje yra daugiau nei šimtas įvairaus pobūdžio maitinimo įstaigų. Savo konkurentus skirstysiu į dvejas grupes. Pirmoji bus ta grupė, kuri prekiauja daugiau nei dešimčia alaus rūšių, o antroji grupė, kuri yra toje pačioje arėjoje aplink fontaną. Pirmajai grupei priklauso: Gyvas alus, Gildija, Shamrock, Alaus Sapnas, Fortas. Antrajai grupei priklauso: Republic’as, Charlie Pizza, Alėja, La Fin, Flamenco, Buon Giorno, Pas Paolo, Pizza Jazz.

Remiantis stebėjimu savo konkurentus įvertinau penkių balų sistemoje pagal tam tikrus parinktus kriterijus.

Pagal rezultatus matome, kad pagrindiniai konkurentai galėtų būti: Republic, Pas Paolo, La Fin. Visi kiti yra yra šiek tiek daugiau nei 65% išpildę veiksmus pagal mūsų nurodytis kriterijus.

Pas Paolo mums yra negrėsmingas konkurentas dėl skirtingos koncepsijos ir žemų kainų. Jie orentuoti į studentiją, nerengia vakarėlių, neturi daug rūšių alaus. Nėra tokioje gerai matomoje vietoje kaip Alaus Klutūra.

Republic yra gan stiprus konkurentas ypač vakarais ir savaitgaliais, kadangi yra rengiami vakarėliai, yra daug rūšių alaus. Bet tai nėra valgymo ir susitikimų vieta, aptarnavimas nėra malonus.

La Fin stiprus konkutrentas, kadangi pas juos išpildyti visi kriterijai daugiau nei 50% tikslumu, bet skiriasi koncepsija.

Išvados: Jei išpildysime savo užsibrėžtus tikslus turėtų pavykti susidaryti savo klientų ratą, atkreipti dėmesį turistų bei kitų praeivių.

Prieš nustatant kainą, įmonei reikia nuspręsti, kokių tikslų siekti jai padės prekė ar paslauga. Tikslai:

Kainos nustatymas produktui ir paslaugai - vienas atsakingiausių verslininko sprendimų. Taigi aš savo gaminiams ir paslaugoms kainas nustačiau, remdamasi konkurentų kainomis, bei, atsižvelgdama į vartotojus ir savikainą. Patiekalų kainos nustatomos paskaičiuojant imamų žaliavų kiekį ir jų kainas. Norėdami sudominti klientus ir užkariauti rinką, pasirinkome vidutinio dydžio, t.y. tarp žemiausio lygio kavinių ir prestižinių restoranų.

Čia nurodoma suma kurią planuojame išleisti pradžioje, pirmus metus. Toliau, darbo gale, nurodoma kokią sumą planuojame skirti nuo apyvartos reklamai ir kitiems reklaminiams renginiams sekantiems metams.

Norint išpopuliarinti kavinę, reikia ją reklamuoti, todėl pradžioje bus pasinaudota internetine erdve, reklaminiais bukletais, skrajutėmis. Taip pat bus privalu skirti dalį lėšų reklaminiam stendui. Reklaminiuose skelbimuose bus paminėtas adresas, telefonas, mūsų išskirtinumas bei privalumas

Reklama būtų statoma centre, gerai matomoje vietoje. Pirmosios kategorijos zonai priskiriamas Centras, kuriame vienas kvadratinis metras reklaminio ploto metams kainuoja 200 litų.200 x 9 = 1 800 lt;

Per mėnesį išdalinsiu 500 bukletų, kurių vieneto kaina 0,20 Lt.

100 x 12mėn.( 1 200Lt

Taip pat bus sukurtas Facebook puslapis, su kuriuo intensyviai dirbs įmonės savininkas. Šiuo metu tai viena iš pigiausių ir efektyviausių reklamos rūšių.

  • Verslas Verslo planai
  • 2016 m.
  • Lietuvių
  • 25 puslapiai (4755 žodžiai)
  • Universitetas
  • Verslo verslo planai
  • Microsoft Word 98 KB
  • Kavinės verslo planas (4)
    10 - 2 balsai (-ų)
Kavinės verslo planas (4). (2016 m. Kovo 08 d.). http://www.mokslobaze.lt/kavines-verslo-planas-4.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 06 d. 12:24