Kavinių verslas kiekybinis socialinis tyrimas


Vadybos kursinis darbas. Tyrimo projekto rengimas. Tyrimo tema. Tyrimo problema. Sąvokos ir operacionalizacija. Hipotezių formulavimas. Uždaviniai. Tyrimo populiacija. Duomenų analizės metodika. Tyrimo strategija ir informacijos rinkimo metodas. Tyrimo rezultatų analizės perspektyvos pristatymas. Tyrimo instrumento pasirinkimas ir komponavimas. Tiriamųjų sociodemografinės charakteristikos. Tyrimo išvados. Klaipėdos jaunimo lankymosi kavinėse dažnis. Su kuo dažniausiai Klaipėdos jaunimas lankosi kavinėse. Kiek išleidžia pinigų vyrai ir moterys kavinėse vieno apsilankymo metu. Ar užtenka Klaipėdoje viešojo maitinimo įstaigų? Lytis turi įtakos lankymosi dažniui. Amžius turi įtakos išleidžiamų pinigų kiekiui vieno apsilankimo metu. Kriterijai darantys įtaka nesilankyti kavinėse. Kavinės paslaugų kainų lygis lemia jaunimo lankymosi dažnį jose. Išvados. Naudota literatūra. Klausimynas.


Didžioji dalis lietuvos vairuotojų tvirtinga kad eismas bei eismo sąlygosLietuvoje galėtų būti geresnės,geresniai keliai,daugiau žiedinių bei reguliuojamų sankryžų kurios sumažintų eismo srautus miestuose bei leistų saugiau pasiekti savo kelionės tikslą.

Šiomis dienomis manoma, kad didžiąją dalį eismo įvykių sukelia jauni- nepatyrę vairuotojai, tačiau su šiuo teiginiu būtų galimą drąsiai ginčytis ir nesuktikti. Mat daugėlis vyresnių vairuotojų vis dar važiuoja pagal tas eismo taisykles kurios buvo dėstomos prieš 20-30 metų, o šios dienos taisyklės bei pakeitimai ženklai skiriasi nuo buvusių.

Žinant koks intensyvus ir pavojingas eismas gali būti miestuose bei užmiesčio keliuose būtų galima patarti vyresniems bei primiršusiems Kelių eismo taisykles vairuotojams atnaujinti savo žinias,nes nežinojimas nuo atsakomybės (pvz eismo įvykio metu) neatleidžia.

Mano tyrimo problema – Dėl pasikeitusių KET ( Kelių eismo taisyklių) ir vairuotojų neatsakingumo, transporto priemonės nesirūpinimu, gali nukentėti mums visiems brangūs žmonės kai mažiausiai to tikimės.

Lankosi karta per savaite, lankosi 2 ir daugiau kartų per savaite, lankosi karta per mėnesi, išvis nesilanko.

Nuo 5 iki 10 Lt, nuo 10 iki 15 Lt, nuo 15 iki 20 Lt, Nuo 20 ir daugiau.

Senamiestis, geras privažiavimas, turi parkavimo vietų, prieinamos kainos, gera kokybė atitinkanti kainą, paslaugus aptarnavimas, pastoviems klientams.

0 iki 200 Lt, 201 iki 400 Lt, 401 iki 700 Lt, 701 iki 1000 Lt, 1001 iki 1500 Lt, 1501 iki 2000 Lt, virš 2001 Lt.

Imtis apskaičiuota, esant ±3%( arba Δ=0,03) paklaidos riboms ir 95% tikimybės (pasikliovimo) lygmeniui. Klaipėdos 18-28 metų amžiaus gyventojų skaičius -65557.

Gauti duomenis rodo, jog apklausti reikėtų 1050 žmonių. Tačiau nesant galimybės atlikti tokį didelį tyrimą, bus apklauta 51 respondentai.

Teigiamos savybės: ekonomiškesnė nei tikimybinė mažiau atsisakančiųjų ir nerastų operatyvesnė už kitas nepriklauso nuo atrankos formavimo pagrindo.

Neigiamos savybės: nėra reprezentatyvumo kaip tikimybinėje sunku kontroliuoti kaip atlikta apklausa sunku rasti respondentus, atitinkančius tam tikrus parametru.

Tyrimo strategija ir informacijos rinkimo metodas

Mūsų pasirinktas informacijos rinkimo metodas – anketinė apklausa. „Anketa – tai viena iš apklausos atlikimo formų.“ „Anketą galima suprasti kaip apklausos lapą tam tikroms žinioms surinkti.“ Pasirinkome šį metodą, nes nusprendėme, kad šiuo būdu atlikti tyrimą bus patogiausia. Be to anketavimo metu gautus duomenis patogu apdoroti. Anketavimo metu apklausėme 52 Klaipėdos gyvenančius jaunuolius, kurių amžius nuo 18m. iki 28m.

Naudosimės šiais statistiniais skaičiavimo metodais: aprašomoji statistika; išsibarstymo charakteristikos; formos charakteristikos; hipotezių tikrinimas; koreliacijos koeficientai; Chi kvadrato suderinamumo kriterijus ir jo modifikacijos.

Gautus duomenis apdorosime naudodamiesi dviem programomis: Microsoft Office Excel ir SPSS programa.

1.9 Tyrimo instrumento pasirinkimas ir komponavimas

Informaciją iš respondentų rinksime naudodamiesi anketavimo metodu. Apklausime Klaipėdos jaunuolius, kurių amžius nuo 18m. iki 28m. Galimi anketos klausimai:

Kokio tipo dažniausiai maitinimo įstaigas renkatės?;

Ar teikiate pirmenybę kavinėms, kurios turi lojalumo korteles ir pritaiko akcijas?;

Kiek išleidžiate pinigų maitinimosi įstaigose vieno apsilankymo metu?;

Kurie iš pateiktų veiksnių turėtų didžiausia įtaką nesilankyti kavinėse Klaipėdos mieste?;

Kokias išskirtumėte šiuo metu lyderiaujančias viešojo maitinimo įstaigas?;

Parašykite savo nuomonę, kuo turėtų išsiskirti viešojo maitinimo įstaiga, kad ją rekomenduotumėte kitiems;

  • Vadyba Kursiniai darbai
  • 2015 m.
  • Lietuvių
  • 20 puslapių (3329 žodžiai)
  • Universitetas
  • Vadybos kursiniai darbai
  • Microsoft Word 361 KB
  • Kavinių verslas kiekybinis socialinis tyrimas
    10 - 3 balsai (-ų)
Kavinių verslas kiekybinis socialinis tyrimas. (2015 m. Lapkričio 30 d.). http://www.mokslobaze.lt/kaviniu-verslas-kiekybinis-socialinis-tyrimas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 04 d. 18:28