Kavos marketingas analizė


Marketingo analizė. Įvadas. Kavos „lavazza caffe espresso“ apibūdinimas. Kavos „lavazza caffe espresso“ analizė remiantis marketingo komplekso elementu – preke. Prekės lygmuo. Prekė pagal naudojimo būdą. Prekės identifikavimas. Prekių asortimentas. Prekės gyvavimo ciklas. Kavos „lavazza caffe espresso“ analizė remiantis marketingo komplekso elementu – kaina. Kainų analizė. Kainos kitimas ar stabilumas per paskutines 2 savaites. Kainos ir paklausos priklausomybė. Nuolaidos, kurios buvo taikomos per paskutinias dvi savaites. Kavos „lavazza caffe espresso“ analizė remiantis marketingo komplekso elementu – paskirstymu. Prekės pardavimo vietos, tarpininkai. Kavos „lavazza caffe espresso“ analizė remiantis marketingo komplekso elementu – rėmimu. Pagrindinės rėmimo veiksmų rūšys. Rėmimo strategija. Taikomos reklamos priemonės. Rinkos segmentacija. Išvados. Informacijos šaltinių sąrašas.


Darbo objektas:

Kavos „Lavazza Caffe espresso“ marketingo komplekso elementų analizė

Darbo tikslas:

Išanalizuoti produkto t.y. kavos „Lavazza Caffe espresso“ marketingo

komplekso elementus.

Darbo uždaviniai:

1. Pateikti produkto (kavos „Lavazza Caffe espresso“) trumpą apibūdinimą;

2. Išanalizuoti prekės, marketingo komplekso elemento, struktūrą;

3. Išnagrinėti marketingo komplekso elementą – kainą;

4. Panagrinėti prekės paskirstymą ir jo kanalus;

5. Išanalizuoti prekės rėmimo priemones.

Darbo metodika:

Pagrindinis darbo metodas – žvalgybinis tyrimas prekybos vietose. Taip pat bus naudojama medžiaga iš informacijos šaltinių.

  • Marketingas Analizės
  • 2013 m.
  • 14 puslapių (1471 žodis)
  • Marketingo analizės
  • Microsoft Word 139 KB
  • Kavos marketingas analizė
    10 - 3 balsai (-ų)
Kavos marketingas analizė. (2013 m. Rugsėjo 29 d.). http://www.mokslobaze.lt/kavos-marketingas-analize.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 09 d. 06:04