Kavos „Paulig Classic“ kainodaros strategijos kūrimas AB „Paulig“ įmonėje


Finansų referatas.

Įvadas. Produkto kainodaros strategijos formavimas. Nagrinėjamos įmonės ir šakos (rinkos) apibūdinimas teisinės įmonės veiklos organizavimo formos apibūdinimas Pasirinkto produkto (gaminio, paslaugos) apibūdinimas. Kainodaros tikslų numatymas. Nagrinėjamo įmonės produkto (gaminio, paslaugos) kainodaros veiksnių analizė. Produkto vartotojų (potencialių vartotojų) analizė. Konkurentų (potencialių konkurentų) analizė. Valstybinio reguliavimo priemonių pasirinktam produktui nustatymas ir poveikio įvertinimas. Kainodaros strategijos pasirinkimas. Pradinės ir galutinės produkto (gaminio, paslaugos) kainos apskaičiavimas ir analizė. Veiksniai, turintys įtakos galutinei produkto kainai. Išvados ir pasiūlymai. Išvados. Pasiūlymai Naudotų literatūros šaltinių sąrašas.


2.6Pradinės ir galutinės produkto (gaminio, paslaugos) kainos apskaičiavimas ir analizė.9

AB ”Paulig” gamina kavą ir priklauso monopolinei konkurencijai - tokia rinkos padėtis, kai daugelis įmonių gamina labai panašią produkciją. Pasaulyje kava yra vienas vertingiausių eksporto produktų ir dabar užima antrąją vietą po naftos.

Kava – iš kavamedžių sėklų (kavos pupelių) pagamintas, kofeino turintis gėrimas.

Sausa, karti; mažiau eterinių aliejų (8-9 %); kofeino kiekis apie 1.7-3.5%; auginamos mažesniame aukštyje (200-900 m.); žymiai mažiau jautri klimato pasikeitimams, lengviau auginama.

AB “Paulig” siejasi su kavos gamyba bei kavos pupelių importu;

AB “Paulig” turi nuolatos tobulinti gamybos technologijas bei prižiūrėti gamybos įrangą, ją atnaujinti;

Vertėtų pabandyti atrasti daugiau įvairių kavos skonių, bandyti maišyti skirtingas kavos rūšys;

Nuolat stebėti Lietuvos ir užsienio rinkų makro aplinkos pokyčius bei analizuoti savo veiklos rodiklius;

Sėkmingam įmonės egzistavimui, įmonė turi didinti darbuotojų profesionalumą ir lojalumą, organizuojant kursus, užtikrinant jų naudojimą informacinėmis technologijomis;

  • Finansai Referatai
  • 2017 m.
  • Lietuvių
  • Arnas
  • 14 puslapių (1634 žodžiai)
  • Universitetas
  • Finansų referatai
  • Microsoft Word 846 KB
  • Kavos „Paulig Classic“ kainodaros strategijos kūrimas AB „Paulig“ įmonėje
    10 - 1 balsai (-ų)
Kavos „Paulig Classic“ kainodaros strategijos kūrimas AB „Paulig“ įmonėje. (2017 m. Lapkričio 17 d.). http://www.mokslobaze.lt/kavos-paulig-classic-kainodaros-strategijos-kurimas-ab-paulig-imoneje.html Peržiūrėta 2017 m. Gruodžio 15 d. 14:25