Keleivių vežimai tolimojo susisiekimo maršrutais


Tolimieji vezimai. Keleivių vežimai kelių transportu referatas. Moslo baze. Referatai "kautra". Tolimieji vežimai?. Verslo planai keleiviu vezimas. Keleivių vežimai referatas. Uab toks kursinis. Keleiviu vezimai uab. Autobusų vairuotojo saugos ir sveikatos darbe instrukcija.

Transporto referatas. Įvadas. Pagrindinių bendrovių apžvalga. Uab „toks“ aprašymas. Uab „kautra“ aprašymas. Uab „busturas“ aprašymas. Uab „klaipėdos autobusų parkas aprašymas“. Uab „panevėžio autobusų parkas“ aprašymas. Tolimojo susisiekimo organizavimas, reguliavimas ir reglamentavimas. Darbo organizavimas. Eismo organizavimas. Autobusų stočių veikla. Eismo tvarkaraščiai. Reguliavimas ir reglamentavimas. Socialinė parama. Teisė važiuoti nemokamai. Teisė įsigyti važiavimo bilietą su nuolaida. Teisė įsigyti vienkartinį važiavimo tolimojo reguliaraus susisiekimo autobusais bilietą su. Procentų nuolaida. Teisė į transporto išlaidų kompensaciją. Draudimas. Keleivių draudimas. Vairuotojų sauga darbe. Išvados. Literatūra.


• perimti apie 10 % paslaugų rinkos ir vėliau šią dalį plėsti.

Iš savo lėšų bendrovė atnaujino tarpmiestinius autobusus – neliko nė vieno, kuris neatitiktų europinių komforto standartų. Prieš trejus metus UAB „Klaipėdos autobusų parkas“ įsirengė modernų transporto diagnostikos centrą, kur profesionaliai nustatomi elektronikos sistemų gedimai, autobusai paruošiami techninei apžiūrai. Labiausiai klaipėdiečių ir miesto svečių pastebimas bendrovės penkmečio darbas - naujoji Klaipėdos autobusų stotis. Naujosios stoties statybą bendrovė finansavo iš savo lėšų ir banko paskolos. Į stoties statybą ir vidaus įrangą investuota apie 4 mln. litų.

1) apskaita turi būti vedama pagal veiklos rūšis, įskaitant veiklą, numatytą visuomenės aptarnavimo sutartyje;

Eismo grafikai ir tvarkaraščiai reikalingi tam, kad autobusai kursuotų tam tikru intervalu. Tvarkaraščiai duodami vairuotojams ir dispečerinėms, kuriose tikrinimas vairuotoju darbo grafiko laikymasis, t.y. negalima išvažiuoti nei ankščiau nei vėliau nustatyto laiko.

Tvarkaraščiai sudaromi kompiuteriu pagalba. Tam, kad sudaryti tvarkaraštį, reikia į kompiuterį įvesti šiuos rodiklius:

1) Visos maršrutų atkarpos yra užkoduojamos tam tikrais skaičiais, pagal kūnas yra sudaromas maršrutas;

2) įvedami darbo režimai (kada išvykti iš parko ir kada sugrįžti, kiek laiko trunka pamaina, kiek išleisti autobusų ir pamainų tipai: dviejų pamainų, vienos pamainos, pertraukiamas, sezoninis.

3) Nurodomas stovėjimo laikas galiniuose punktuose. -

Nurodžius visus duomenis, kompiuteris parodo grafiką. Tada tikrinamas tvarkaraštis, ar nėra jokiu nukrypimų nuo darbo normų. Jei yra nukrypimų, jie pataisomi, o jeigu pataisyti neįmanoma, tai įvedami kiti duomenys. Jei nukrypimų nėra, tada tvarkaraščiai tvirtinami atitinkamose įstaigose.

Išskiriamos tokios lengvatų rūšys:  teisė važiuoti nemokamai;  teisė įsigyti važiavimo bilietą su nuolaida;  teisė į transporto išlaidų kompensavimą.

3.2 TEISĖ ĮSIGYTI VAŽIAVIMO BILIETĄ SU NUOLAIDA

Jūs turite teisę įsigyti vienkartinį važiavimo tolimojo reguliaraus susisiekimo autobusais bilietą su 50 procentų nuolaida, jei:  esate asmuo pripažintas iš dalies darbingu, arba asmuo, sulaukęs senatvės pensijos amžiaus, kuriam teisės aktų nustatyta tvarka yra nustatytas vidutinių specialiųjų poreikių lygis (iki 2005 m. liepos 1 d. pripažinti II grupės invalidu);  esate pasipriešinimo 1940–1990 metų okupacijoms dalyvis – karys savanoris, jaunesnis kaip 70 metų, ar laisvės kovų dalyvis;  esate nuo 1939–1990 metų okupacijų nukentėjęs asmuo – politinis kalinys ar tremtinys, buvęs getų, koncentracijos ar kitokio tipo prievartinių stovyklų kalinys;  esate Lietuvos Respublikos nepriklausomybės gynėjas, nukentėjęs nuo 1991 m. sausio 11–13 d. ir po to vykdytos SSRS agresijos;  esate asmuo nuo 70 iki 80 metų.

Lietuvos Respublikos Draudimo įstatymas priimtas 1990 metais. Jis reguliuoja draudimo organizacijų ir draudėjų santykius, draudimo organizacijų veiklą.

1992 metais liepos 13 d. Lietuvos Respublikos vyriausybe patvirtino keleivių privalomojo draudimo laikinąsias taisykles. Taisyklės įsigaliojo nuo 1992 metų rusėjo 1 d.

Draudžiamieji asmenys. Privalomąja tvarka apdraudžiami keleiviai, įsigiję bilietus Lietuvos respublikos registruotose valstybinėse, privačiose ir kitose transporto organizacijose, vežiojančiose keleivius bendro susisiekimo maršrutais lėktuvais, traukiniais, autobusais, laivais ir keltais, išskyrus miesto vidaus maršrutus.

Draudimo laikotarpis. Keleiviai yra apdrausti nuo to momento, kai, įsigiję bilietus yra pradinio kelionės punkto (stoties, oro uosto, prieplaukos) teritorijoje ir iki transporto priemonės išvykimo pagal grafiką yra likę, ne daugiau kaip l valanda. Keleiviai, įsigiję bilietus transporto priemonėse, yra apdrausti nuo bilieto įsigijimo momento. Draudimo laikotarpis baigiasi, kai keleivis išeina iš stoties, aerouosto, prieplaukos teritorijos galiniame kelionės punkte. Tarpinėse stotelėse, išlipę keleiviai, yra apdrausti kai jie yra teritorijoje.

  • Transportas Referatai
  • 2011 m.
  • 21 puslapis (4793 žodžiai)
  • Universitetas
  • Transporto referatai
  • Microsoft Word 299 KB
  • Keleivių vežimai tolimojo susisiekimo maršrutais
    10 - 1 balsai (-ų)
Keleivių vežimai tolimojo susisiekimo maršrutais. (2011 m. Balandžio 18 d.). http://www.mokslobaze.lt/keleiviu-vezimai-tolimojo-susisiekimo-marsrutais.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 03 d. 17:46